به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان زحمتکش شعبه مذکور و گفتگوی صمیمی با آنان به بررسی وضعیت منابع و مصارف، مانده مطالبات و همچنین ضوابط و مقررات جاری از جمله؛ آئین نامه اعتبارسنجی مشتریان و سیاست ها و ضوابط اعتباری پرداخت و همچنین از دیدگاه ها، نظرات و انتقادات کارکنان این شعبه مطلع شد.
ضیائی اظهار داشت: با تلاش همه کارکنان، انتظار داریم این بانک بیش از پیش در خدمت رسانی به جامعه موفق عمل نموده و توانمندی های خود را در راه تکمیل ظرفیت های بالقوه خود به کار گیرد.
وی درپایان این بازدید ضمن بررسی درخواست های کارکنان شعبه مذکور، دستورات لازم را به مدیران حوزه های ذیربط جهت رسیدگی به مسائل و رفع مشکلات صادر کرد.
غلامرضا زند رئیس شعبه مذکور نیز در ابتدای این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد وضعیت شعبه و تقدیر از توجه مدیرعامل بانک به شعب و مسائل و مشکلات مربوطه گفت: این حرکت موجب تقویت انگیزه کارکنان اجرائی شده و مسئولیت آنان را برای موفقیت بانک دوچندان می کند.
همچنین رئیس و کارکنان این شعبه در حین بازدید مدیرعامل و هیأت همراه؛ دیدگاه و نظرات خود را درخصوص مسائل و مشکلات مربوطه مطرح کردند.
گفتنی است: در این بازدید سیدکمال الدین هادیان مدیرامور سازمان و برنامه ریزی، داود قزلباش رئیس اداره کل امور کارکنان، محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی، اکبر غلامی مدیرشعب منطقه دو تهران و معاون وی نیز حضور داشتند.