پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451186 تاریخ : 1397/12/20-09:08:45
,2,
یکی از مشخصات بارز پست بانک ایران شفافیت و انضباط مالی است

دکتر فرحی:

یکی از مشخصات بارز پست بانک ایران شفافیت و انضباط مالی است

دکتر خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم معارفه مدیر جدید امور شعب این بانک با اشاره به وضعیت مطلوب درآمد به هزینه این بانک گفت: در حالی که چالش هایی برای نظام بانکی کشور ایجاد شده است، ما توانسته ایم با تکیه بر منابع انسانی و نسلی از کارکنان که خوب رشد کرده اند و با ارائه خدمات مطلوب و توجه به نیازهای مردم، بین درآمد و هزینه بانک تعادل برقرار کنیم به طوری که پست بانک در سال های اخیر بانکی سودده بوده است و دستیابی به این هدف نتیجه تعصب و تلاش واحدهای ستادی و اجرایی بانک بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، فرحی به کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد بانک های دولتی توسط این بانک اشاره کرد و گفت: کسب این افتخار موجب ارتقاء جایگاه پست بانک ایران در نظام بانکی کشور شده است و امروزه شبکه بانکی کشور به پست بانک به عنوان یک بانک موفق نگاه می کند.

مدیرعامل پست بانک ایران استقرار سامانه یکپارچه بانکی (core) را حرکتی بزرگ توصیف کرد و تصریح کرد: بر بستر این نرم افزار زمینه ارائه خدمات متنوع و جدید در بانک فراهم شده و می توانیم ماموریت های جدید بانک را به خوبی انجام دهیم. 
وی ادامه داد: یکی از مشخصات بارز پست بانک ایران انضباط مالی و شفافیت است که رویکرد بانک مرکزی نیز تایید کننده همین امر می باشد. 
فرحی به تفاهم نامه ها و قراردادهای متعدد این بانک با دستگاه های اجرائی کشور اشاره کرد و افزود: موفقیت بانک در اجرای این تفاهم نامه ها نشان دهنده توان، انضباط مالی و همکاری تمام واحدهای بانک است و وجود این مزیت ها باعث شده که این بانک به عنوان بانکی منضبط در نظام بانکی قلمداد شود.
فرحی به ویژگی های برجسته شغلی و شخصیتی مدیر قبلی امور شعب و بازاریابی اشاره کرد و اظهار داشت: دکتر کریمی طی بیش از 20 سال فعالیت در بانک خدمات ارزنده و تحول سازی در بانک انجام داده اند و مدیر جدید نیز قطعا با تعامل و درایت می توانند مسیر توسعه شعب و خدمات بانک را تسریع ببخشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران