به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، پاسخگوئی، شفافیت و توجه به تولیدات بومی از نکات برجسته این برنامه بود، ارتباط رو در رو با کارکنان، شنیدن مشکلات و شفاف سازی سیاست ها و برنامه های بانک برای آنها، به صورت مستقیم و بدون واسطه موجب افزایش انگیزه و بهره وری در بانک خواهد شد.
همچنین اینگونه اقدام ها موجب گسترش فرهنگ برگزاری نشست های مجازی در سازمان ها و تشویق مدیران و کارکنان به استفاده از شبکه های اجتماعی بومی و حمایت از ظرفیت ها و توانمندی های این شبکه ها و صرفه جوئی موثر در هزینه های جاری می شود.
گفتنی است: دکتر شیری در این ارتباط زنده ضمن اشاره به عملکرد چهارماهه سال جاری پست بانک ایران، به سئوالات مطرح شده کارکنان شعب پاسخ های لازم را ارائه کرد که مورد استقبال مجموعه کارکنان این بانک واقع شد.