به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، هم اندیشی مدیریت عامل و مدیران ستادی شرکت با نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون در هتل شهاب گرگان برگزار شد.
در این همایش که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات برگزار شد، مدیریت عامل از همکاری و مشارکت دلسوزانه به عنوان راهکاری نتیجه بخش و همیارانه یاد کرد.
مظلومی در ادامه با بیان این مورد که «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» از نمایندگان و کارگزاران برای بیان چالش های کاری دعوت به سخنرانی کرد.
در این هم اندیشی که به اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه مازندران منجر شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ ابراهیم نوروزی دستگردی، مدیر امور شعب و استان ها؛ سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان؛ مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران و مسلم اسدی، مدیر امور مالی نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
قابل توجه است که مدیرعامل بیمه تعاون برگزاری چنین همایش هایی را بهانه ای برای مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن معلومات و داشته های فنی دانست و اظهار داشت: برگزاری این جلسات منجر به پیشرفت و بهبود عملکرد تمام ارکان سازمان شده و به هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش منجر می شود.