به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ در راستای تکریم ارباب رجوع و سیاست های بانک مبنی بر توسعه خدمات الکترونیکی و قرار گرفتن در مسیر استفاده هرچه بهتر از تکنولوژی های روز برای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به عموم هموطنان، در آستانه سال نو، در سطح کشور کیوسک های ارائه خدمات بانکی راه اندازی شد.
مهندس اصغر انصاری جعفری، رئیس اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران در توضیحات تکمیلی در این خصوص اذعان داشت: در حال حاضر در هر استان یک کیوسک راه اندازی شده و در سال جدید بسته به نیازسنجی هایی که صورت خواهد پذیرفت تعداد دستگاه ها بیشتر خواهد شد.
انصاری جعفری همچنین در خصوص قابلیت های کیوسک های خدمات بانکی ابراز داشت: کیوسک ها به صورت چندمنظوره بوده و قابلیت هایی چون ارائه خدمات بانکی همچون انتقال وجه، مانده گیری، صدور حساب، خرید شارژ تلفن، بارکد خوان، پرداخت قبض و تولید کارت هدیه را دارد.
وی افزود: در فاز بعدی نیز بناست قابلیت خدمات اینترنتی همچون اینترنت بانک، پرتال بانک و ...، فروش سکه، فروش سیم کارت، تبدیل دلار و پرداخت عوارض ورود به طرح ترافیک نیز به قابلیت های کیوسک اضافه شود.
انصاری همچنین در خصوص قابلیت های صدور کارت هدیه بیان داشت: مشتری می تواند بر اساس نیاز خود از میان طرح های متعدد و بسته به مناسبت مورد نظر خود، متن مورد نظر خود را تایپ و در بسته بندی پاکت شده تحویل گیرد.
رئیس اداره کل فاوا همچنین در این خصوص اذعان داشت که این کیوسک ها به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی هستند و به زودی محل این کیوسک ها از طریق اپلیکیشن بانک قابل مشاهده خواهد بود.