پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588605 تاریخ : 1400/06/24-14:48:58
,1,
کسب سود باکیفیت و رشد درآمدهای کارمزدی، از مهم ترین اولویت های بانک دی است

رییس هیئت مدیره بانک دی:

کسب سود باکیفیت و رشد درآمدهای کارمزدی، از مهم ترین اولویت های بانک دی است

بانک دی در دو سال گذشته جهش مطلوبی در شاخص های عملیاتی در شبکه بانکی داشته است که نتیجه آن بهبود تصویر برند بانک نزد ذی نفعان بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، غلامرضا خلیل ارجمندی، رئیس هیئت مدیره بانک دی در نشست هم اندیشی با مدیران شعب سراسر کشور، خواستار بهبود ترکیب منابع بانک به نفع منابع ارزان قیمت و توزیع ریسک از طریق ارائه تسهیلات خرد شد.

در این نشست که با هدف بررسی عملکرد شعب در شش ماهه ابتدایی سال جاری برگزار شد، خلیل ارجمندی عملکرد شعب را در بهبود شاخص های عملیاتی مناسب ارزیابی کرد و گفت: مهم ترین اولیت ها بانک دی، درآمدزایی و کسب سود باکیفیت، رشد درآمدهای کارمزدی از محل توسعه خدمات ارزی و بانکداری الکترونیک است که با اقدامات صورت گرفته در این حوزه ها، شاهد رشد مطلوب شاخص های عملیاتی هستیم.
وی سیاست های اعتباری ابلاغی را مبتنی بر پتانسیل های بانک و نیازهای روز جامعه دانست و تصریح کرد: بر اساس پتانسیل های بانک، استراتژی ما حرکت به سمت بانکداری خرد و ارائه تسهیلات به کسب وکارهای کوچک و متوسط است که شعب باید به صورت جدی در این مسیر حرکت کنند.
ارجمندی پیاده سازی مدل بومی مدیریت در بانک دی را از مهم ترین اقدامات هیئت مدیره دانست و تصریح کرد: در ادوار پیش، موضوع جانشین پروری و تکیه بر نیروهای جوان بانک چندان موضوعیت نداشت که این مسأله یکی از مشکلات اصلی بانک در حوزه راهبری به شمار می آمد.
وی ادامه داد: تیم مدیریتی فعلی با پیاده سازی فرایندهای جانشین پروری و به کارگیری نیروهای جوان از داخل مجموعه در جایگاه های مدیریتی، به سمت مدیریت بومی مبتنی بر شایستگی ها حرکت کرد که نتیجه آن را در کارنامه عملیاتی شعب و بهبود شاخص های شعب شاهد هستیم.
رئیس هیئت مدیره بانک دی، صداقت با مشتری را مهم ترین سرمایه بانکدار دانست و ابراز امیدواری کرد نگاه مبتنی بر تکریم و احترام و رابطه صادقانه با مشتریان رکن اصلی رفتار با مشتری در شعب باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران