به گزارش بانک و صنعت، راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد، نهمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان در حالی به کار خود خاتمه داد که ضمن درخشش بانک پاسارگاد در تمامی گروه های خدمات بانکی، در گروه نرم افزارهای پرداخت نیز موفق به عبور از رقبا و کسب رتبه نخست "نرم افزارهای پرداخت" در کشور گردید.
کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد "پی پاد" ، با قابلیت های بسیار، زمان و هزینه دریافت خدمت را برای مشتریان کاهش داده و پرداخت ها را ساده تر از همیشه کرده است. "پی پاد" بخش زیادی از نیازهای روزانه کاربران را پوشش می دهد و کاربر می تواند پرداخت های خود را بدون نیاز به ورود اطلاعات کارت در هر بار و با استفاده از شارژ کیف پول الکترونیک، ظرف چند ثانیه به انجام برساند. از جمله شاخص های برتری یک کیف پول الکترونیک می توان به امنیت، سرعت، دقت، استفاده آسان، برطرف کردن نیازهای کاربر و زیبایی محیط آن اشاره کرد. کیف پول پی پاد با دارا بودن این ویژگی ها به یک برنامه جامع پرداختی تبدیل شده است و بدین ترتیب با ارائه خدمات کاربردی به مخاطبین توانسته جایگاه مناسبی را در بازار اپلیکیشن های پرداخت به خود اختصاص دهد و به عنوان بهترین اپلیکیشن پرداخت کشور معرفی شود.
نظرسنجی نهمین دوره جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان در سال 1401 از تاریخ 05اردیبهشت آغاز و در تاریخ 15تیر با مشارکت بسیار بالای مصرف کنندگان به پایان رسید. مدل اجرایی این رویداد مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه های کالا و خدمات می باشد تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای ایرانی فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات به دست آید. در این جشنواره به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، سه برند ایرانی دارای بالاترین رأی در هر گروه به عنوان برند محبوب ایرانی سال 1401 معرفی شدند که در این میان کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد "پی پاد" مقام اول را در بین نرم افزار های پرداخت به خود اختصاص داد.