پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349159 تاریخ : 1397/02/29-17:39:21
,15,
کسب رتبه اول بلوغ خدمات الکترونیک توسط بیمه مرکزی

کسب رتبه اول بلوغ خدمات الکترونیک توسط بیمه مرکزی

معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران: خواسته مردم این است که با گوشی های هوشمند موبایل خود بتوانند از خدمات بیمه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، مهندس باقری اصل معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران در همایش نشست راهبردی فناوران و صنعت بیمه که به همت شرکت فن آوران اطلاعات خبره برگزار گردید در پاسخ به خبرنگار بانک و صنعت در خصوص تحولات بیمه در دولت الکترونیک گفت: دولت الکترونیک در حوزه بیمه در یکسال اخیر تحولات چشمگیری داشته و سامانه سلامت و بیمه را راه اندازی نمود که منجر به کسب رتبه اول بلوغ خدمات الکترونیک بیمه مرکزی در دور سوم ارزیابی گردید.

وی در ادامه گفت: زنجیره اعتبار سنجی و ارزش خدمات به سمت تعامل پذیری داده حرکت می‌کند و به این واسطه که نرخ نفوذ فناوری اطلاعات در صنعت بیمه بالا است و تقریبا همپا با حوزه‌های مالی و پولی کشور است و توانسته بلوغ ارائه سرویس را به حدی برساند که قدرت سرویس‌های ارزش افزوده را برای بخش خصوصی فراهم کند. با این دگرگونی، مردم می‌توانند به صورت هوشمند از خدمات و قراردادهای جدید و متنوع بهره مند گردند.

باقری در خصوص هزینه‌ها گفت: مهمترین هزینه‌ای که بر دوش صنعت بیمه گذاشته می‌شود در زمینه تغییرات سنتی به مجازی شدن می‌باشد و شاید برخی از ذینفعان حوزه سنتی این صنعت با نقصان مواجه شوند و متولیان صنعت بیمه باید با این دگردیسی هوشمندانه تصمیم بگیرند تا مردم بتوانند از سرویس‌های خدمات ارزش افزوده جدید استفاده کنند و آنها نیز از سود کافی بهره مند شوند.

باقری در پایان گفت: تبادل اطلاعات به نحوی است که ذینغعان را می‌تواند تحت الشعاع قرار دهد و در این زمینه چند استارتاپ مشارکت داشته که برخی از آنها مورد پذیرش شرکت‌های بیمه قرار گرفته‌اند.

معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران در پایان افزود: خواسته مردم این است که با گوشی‌های هوشمند موبایل خود بتوانند از خدمات بیمه استفاده کنند و این موضوع برای ذینفعان صنعت بیمه یک فرصت است و باید طوری برنامه ریزی کنند که تمام ذینفعان از همه مهمتر صنعت بیمه از این سود بهره‌مند گردند.

اولین همایش یک روزه نشست راهبردی فناوران و صنعت بیمه در هتل اسپیناس پالاس در تاریخ 24 اردیبهشت 97 با حضور مدیران صنعت بیمه برگزار گردید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران