پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618032 تاریخ : 1401/05/01-15:08:52
,10025,
کسب تندیس زرین مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسب وکار بیمه تجارت نو

کسب تندیس زرین مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسب وکار بیمه تجارت نو

شرکت بیمه تجارت نو تندیس زرین مشتری مداری و لوح تقدیر اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار را دریافت کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه تجارت نو؛ در اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار که تابستان امسال در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، دکتر نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو به دلیل رعایت اصول و محورهای مشتری مداری و ارتقای شاخص های توسعه کسب و کار در صنعت بیمه، موفق به دریافت تندیس زرین مشتری مداری شد.

گفتنی است: بیمه تجارت نو در رویکرد جدید خود همواره می کوشد با ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به مشتریان، علاوه بر افزایش ضریب نفود بیمه در جامعه، با رعایت اصول و مبانی مشتری مداری، نقش مهمی در رضایت و تکریم ارباب رجوع ایفا کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران