پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596179 تاریخ : 1401/02/21-09:23:38
,3,
کاهش زمان انتظار پاسخگویی در مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران/ افزایش 100 درصدی رضایتمندی مشتریان

کاهش زمان انتظار پاسخگویی در مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران/ افزایش 100 درصدی رضایتمندی مشتریان

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای بهبود شاخص های کلیدی عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان خود، با کاهش زمان انتظار مشتری برای پاسخگویی، افزایش 100 درصدی رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، باتوجه به استانداردهای تعریف شده در مرکز ارتباط با مشتریان لازم است تا حداقل 80 درصد تماس ها در کمتر از 60 ثانیه پاسخ داده شود.

در حال حاضر و با بهبود روندهای مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، این شاخص به سطح بسیار مطلوب 95 درصد رسیده که این امر موجب افزایش رضایتمندی 100 درصدی مشتریان شده است.

بر اساس آمارهای ارائه شده، در اسفند ماه 1400 میانگین سطح پاسخگویی انجام شده در این مرکز تماس 93.71 درصد و با میانگین مدت زمان انتظار 74 ثانیه می باشد. با اصلاحات صورت گرفته در فروردین ماه 1401 میانگین سطح پاسخگویی ارائه شده در مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران 99.35 درصد با میانگین مدت زمان انتظار 14 ثانیه می باشد. این در حالی است که در بهمن ماه 1400 میانگین سطح پاسخگویی ارائه شده درمرکز تماس 74.90 درصد و با میانگین مدت زمان انتظار 315 ثانیه بوده است.

کل زمان مکالمه، مدت انتظار مشتری پشت خط و مجموع زمان کار بعد از تماس، میانگین زمان پاسخگویی در مراکز ارتباط با مشتریان را شامل می شود. در حال حاضر میانگین مدت زمان پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران 135 ثانیه می باشد که با توجه به استاندارد درنظر گرفته شده زمان مطلوبی است.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران با بهره مندی از کارشناسان خبره و متخصص به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه مشاوره به مشتریان ارجمند است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران