پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247301 تاریخ : 1395/07/25-12:40:43
,15,16,
کارگاه « راه حل CRM – ONE CALL » در نمایشگاه تراکنش ایران

کارگاه « راه حل CRM – ONE CALL » در نمایشگاه تراکنش ایران

آریا همراه سامانه، کارگاه « راه حل CRM – ONE CALL برای بانک ها » را در نمایشگاه تراکنش برگزار می‌‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شرکت آریا همراه سامانه، کارگاه « راه حل CRM – ONE CALL  برای بانک‌ها »  را با حضور دکتر اسمعیل ثنایی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف، در دومین روز نمایشگاه تراکنش برگزار می‌‌کند.

معرفی این محصول از آن جهت حائز اهمیت است که نقش سیستم‌های رضایت مشتری در سازمان‌های خدماتی نوین، به طور فزآینده‌ای در حال افزایش است و برای بانک‌ها که سازمان‌های خدمات محور بزرگی هستند می‌تواند مفید باشد.
این کارگاه در روز چهارشنبه 95/8/12 ساعت 9:00 الی 11:00 در محل مجتمع نمایشگاهی شهر برگزار می‌شود و حضور در آن برای تمام علاقه‌مندان به سامانه‌های رضایت مشتری و کارشناسان سازمان و روش‌ها و فناوری اطلاعات بانک‌ها توصیه می‌شود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران