به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شرکت آریا همراه سامانه، کارگاه « راه حل CRM – ONE CALL برای بانکها » را با حضور دکتر اسمعیل ثنایی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف، در دومین روز نمایشگاه تراکنش برگزار میکند.
معرفی این محصول از آن جهت حائز اهمیت است که نقش سیستمهای رضایت مشتری در سازمانهای خدماتی نوین، به طور فزآیندهای در حال افزایش است و برای بانکها که سازمانهای خدمات محور بزرگی هستند میتواند مفید باشد.
این کارگاه در روز چهارشنبه 95/8/12 ساعت 9:00 الی 11:00 در محل مجتمع نمایشگاهی شهر برگزار میشود و حضور در آن برای تمام علاقهمندان به سامانههای رضایت مشتری و کارشناسان سازمان و روشها و فناوری اطلاعات بانکها توصیه میشود.