پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226773 تاریخ : 1395/07/23-15:23:03
,16,
کارگاه بازاریابی در شبکه های اجتماعی در ITE 2016

کارگاه بازاریابی در شبکه های اجتماعی در ITE 2016

کارگاه بازاریابی در شبکه های اجتماعی در نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، کارگاه بازاریابی در شبکه های اجتماعی با سخنرانی دکتر کامبیز حیدرزاده دانشیار گروه مدیریت بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران در تاریخ چهارشنبه به مورخ 95/08/12 ساعت 16:00 الی .18:00 برگزار می گردد.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از جدیدترین ابزارهای بازاریابی دیجیتالی و تجارت الکترونیک، بیش از پیش در صنایع و سازمان های بازرگانی مورد استفاده قرار گرفته است. بازاریابی در شبکه های اجتماعی را می توان به چهار قلمرو انجمن اجتماعی، نشر اجتماعی، سرگرمی اجتماعی و تجارت اجتماعی تقسیم کرد. سازمان ها به دنبال دستیابی به بینش مصرف کننده اجتماعی هستند. آنها استراتژی های بازاریابی خود را در شبکه های اجتماعی تعریف و اجرا می کنند. در این راه از تکنیک های مختلف داده کاوی و شبکه نگاری هم برای گردآوری و تحلیل داده ها استفاده می کنند.
صنعت بانکداری سال هاست به دنبال استفاده مفید از دنیای دیجیتالی می باشد. با این حال به نظر می رسد استفاده از مفاهیم بازاریابی در شبکه های اجتماعی توسط نظام بانکی کشور، تنها به حضور بانک ها در برخی انجمن های اجتماعی (مانند اینستاگرام و تلگرام) ختم شده است. بانک ها همواره به دنبال افزایش مشارکت مصرف کننده می باشند. به همین دلیل از اولین صنایعی بودند که وارد دنیای دیجیتال شدند. اما اگر مصرف کننده تنها اقدام به تراکنش مالی از طریق اینترنت کند، اطلاعات چندانی برای بانک ها بدست نمی آید. بانک ها به دنبال اطلاعات 360 درجه ای از مصرف کننده هستند. به نظر می رسد بازاریابی در شبکه های اجتماعی می تواند یکی از ابزارهای مفید در این زمینه باشد. استفاده از مفاهیم و ابزارهایی همچون اپلیکیشن های تراکنش، بانکداری بازی سازی شده، کیف پول لمسی، تولید محتوا، مدیریت ارتباط با مشتریان اجتماعی و تراکنش اجتماعی نشان از تلاش صنعت بانکداری برای فعالیت در این حوزه دارد. بانک ها می توانند از داده های بازاریابی در شبکه های اجتماعی، برای آگاهی مصرف کننده، افزایش رضایت و وفاداری مشتریان، توسعه محصول و خدمات، توسعه برند، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، مدیریت اعتبار و کاهش هزینه های بازاریابی استفاده کنند.
علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه می توانند به سایت www.itefaba.com مراجعه و ثبت نام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران