پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509049 تاریخ : 1398/12/14-16:08:48
,17,
کارکنان نظام بانکی در آزمون بزرگ مسئولیت‌پذیری سربلند شدند

مدیرعامل بانک دی:

کارکنان نظام بانکی در آزمون بزرگ مسئولیت‌پذیری سربلند شدند

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در پیامی از تلاش‌ها و خدمت‌رسانی بی وقفه کارکنان نظام بانکی به ویژه همکاران بانک دی به مشتریان در شرایط ویژه کنونی کشور قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی
شیوع ویروس کرونا در کشور باعث ایجاد شرایطی شده است که گذر از آن جز با همدلی و وفاق در سطح ملی و رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مسئولان در سطح فردی میسر نمی‌شود. امروز کشور در شرایطی قرار گرفته است که میدانی برای آزمون و محک تعهد انسانی و مسئولیت‌پذیری یکایک ما است.
عمیقاً اعتقاد دارم تلاش‌های همکاران نظام بانکی در شعب برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم در این روزها با کمترین امکانات خودمراقبتی و بیشترین سطح تماس با شهروندان، دست کمی از فداکاری جامعه عزیز پزشکی ندارد و همین امر مهر تأییدی بر قبولی و سربلندی کارکنان شعب نظام بانکی در آزمون بزرگ مسئولیت‌پذیری و تعهد انسانی است.
متاسفانه بیماری کرونا باعث شد نظام بانکی طی روزهای اخیر، چند تن از همکاران دلسوز خود را از دست بدهد و این داغ بر دل همه سنگینی خواهد کرد و نام و یاد این عزیزان تا همیشه به عنوان سربازان جان بر کف، گمنام و وفادار به مردم در نظام بانکی کشور ماندگار خواهد بود.
در شرایط حساس کنونی که تمامی شئونات اقتصادی و فعالیت‌های بسیاری از کسب و کارها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرارگرفته است، بانک دی نیز همگام با نظام بانکی و برای اجرای تصمیمات شورای پول و اعتبار و نیز در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به منظور حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، تمهیداتی را خواهد اندیشید تا گامی در راستای جبران خسارت‌های اقتصادی ناشی از تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب و کارها بردارد.
همچنین به منظور کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و جلوگیری از رفت‌وآمدهای غیرضروری اقدامات ارزشمندی با هدف مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسهیل استفاده هم‌میهنان محترم از درگاه‌های غیر حضوری بانک دی صورت گرفته است که جزئیات آن از طریق کانال های اطلاع رسانی بانک و رسانه ها به اطلاع مشتریان ارجمند رسیده است و امیدواریم تمامی شهروندان با رعایت توصیه‌های بهداشتی و کاهش مراجعه حضوری به شعب با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، سهم خود را برای حفظ سلامتی جامعه و کاهش سرعت شیوع و توقف این ویروس ایفا کنند.
بر خود واجب می‌دانم از تلاش‌های تمامی همکاران خدوم شعب بانک دی که در تمامی شرایط و موقعیت های بحرانی کشور در خدمت‌رسانی به مشتریان ارزشمند بانک قدمی پس نکشیده‌اند، قدردانی نمایم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران