پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213910 تاریخ : 1395/05/27-19:49:15
,1,
کارکنان می توانند در سطح رضایتمندی مشتریان اثرگذار باشند

کارکنان می توانند در سطح رضایتمندی مشتریان اثرگذار باشند

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب دولت آباد و فخرآباد شرق استان تهران رهنمودها و راهکارهای لازم را برای بهینه سازی ساختمان و فضای این دو شعبه ارایه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک مهر اقتصاد شرق استان تهران، سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک - در بازدید از بخش های مختلف این شعب و بررسی مسائل و مشکلات موجود با کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

مدیر عامل بانک ابراز داشت: بحث سودآوری شعب از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا تمامی جهت گیری ها و سیاست های بانک برای تأمین منافع سهامداران، باید در راستای افزایش بهره وری و بهینه سازی روش ها و فعالیت ها باشد.

ایمانی افزود: نوسازی و بهینه سازی فضای شعب به عنوان یکی از برنامه های اصلی سازمان در سه مرحله بهبود وضعیت، جابجایی و افزایش آنها با اخذ مجوز از سازمان های ذیربط در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شعب دولت آباد و فخرآباد به لحاظ منابع، مصارف و سودآوری باید هر چه سریعتر فضای این شعب به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان توسعه یابد.

ایمانی تصریح کرد: حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در بازار پولی و مالی کشور از برنامه های اصلی و راهبردی بانک مهر اقتصاد است.  

وی مشتری مداری را در افزایش سهم بازار موثر دانست و گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه بانک مهر اقتصاد است و با اتکاء به این مهم  بوده که این بانک طی سال های اخیر موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده است .

وی از کارکنان شعب به عنوان سفیران بانک مهر اقتصاد یاد کرد و گفت: کارکنان، نماینده بانک هستند و مستقیماً می توانند در سطح رضایتمندی مشتریان اثرگذار باشند.

مدیر عامل بانک افزود: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان امر مهمی است و این وظیفه بر عهده یکایک همکاران پرتلاش است چرا که تنها شما می توانید با شناختی که از موقعیت های محل کار خود دارید، زمینه جذب و نگهداری مشتریان جدید را فراهم نمایید.

ایمانی با اشاره به پیشرفت های چشم گیر بانک مهر اقتصاد، افق های روشنِ پیش روی این بانک را دست یافتنی عنوان کرد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد در مسیر حرکت خود با اتکاء به ظرفیت های داخلی، تعامل مناسب و استفاده از راه کارهای علمی و عملی به تمامی اهداف خود دست خواهد یافت.

گفتنی است در این بازدید معاون امور مناطق و پشتیبانی و رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران مدیر عامل بانک را همراهی کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران