پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279819 تاریخ : 1396/02/30-19:15:36
,3,
کارکنان شعب مشاور و راهنما مشتریان باشند

کارکنان شعب مشاور و راهنما مشتریان باشند

معاون سرپرستی لرستان گفت : وصول مطالبات یکی از اساسی ترین راه های تامین نقدینگی و سودآوری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، علی کاکاوند  با اشاره به فضای رقابتی بین بانک ها و موسسات اعتباری ، انجام سریع امور را مهم‌ترین عنصر موفقیت در این فضا ارزیابی کرد.

 وی تصریح کرد : برخی از مشتریان انتظار دارند که مدیران و کارکنان شعبه به عنوان راهنما و مشاوری دلسوز و آگاه ، با برخوردی مناسب ، آنها را در مواقع نیاز راهنمایی کنند و خدمات مشاوره ای مورد نظر  را به آنها ارائه دهند.

کاکاوند اضافه کرد:این امر موجب ایجاد زمینه های جلب، جذب، اعتماد و اطمینان شده و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل می کند.

وی نقش روحیه کارکنان را در افزایش بازده را پراهمیت دانست و خاطرنشان کرد:روسای شعب باید به عنوان الگو برای کارکنان به نحو مطلوب روحیه و انگیزه کاری را در آنها افزایش دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران