به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، علی کاکاوند با اشاره به فضای رقابتی بین بانک ها و موسسات اعتباری ، انجام سریع امور را مهمترین عنصر موفقیت در این فضا ارزیابی کرد.
وی تصریح کرد : برخی از مشتریان انتظار دارند که مدیران و کارکنان شعبه به عنوان راهنما و مشاوری دلسوز و آگاه ، با برخوردی مناسب ، آنها را در مواقع نیاز راهنمایی کنند و خدمات مشاوره ای مورد نظر را به آنها ارائه دهند.
کاکاوند اضافه کرد:این امر موجب ایجاد زمینه های جلب، جذب، اعتماد و اطمینان شده و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل می کند.
وی نقش روحیه کارکنان را در افزایش بازده را پراهمیت دانست و خاطرنشان کرد:روسای شعب باید به عنوان الگو برای کارکنان به نحو مطلوب روحیه و انگیزه کاری را در آنها افزایش دهند.