بیمه کارآفرین یکی از شرکت های پرتلاش در زمینه بیمه های زندگی است که از بدو تشکیل، در این حوزه سرمایه گذاری زیادی داشته است که در نتیجه این اقدامات طی 18 سال گذشته، خوشبختانه در حال حاضر از بدنه کارشناسی متخصص و شبکه فروش حرفه ای برخوردار است.
پریا فدائی، مدیر فنی در بیمه های زندگی با بیان مطالب فوق و با اشاره به نقش مستقیم مشتریان در سیاست های شرکت به خبرنگار بانکداری ایرانی گفت: در حقیقت مشتری مهمترین ذینفع و سرمایه ارزش آفرین ماست. بر اساس همین دیدگاه، شایسته است که در زمان تحقق تعهد، در اسرع وقت و به کمال، به تعهدات خود عمل کنیم و این در سایه تیم اجرایی خوبی است که درک درستی از مفاهیم کارشناسی و رفتار حرفه ای با مشتریان دارند.
در شرکت بیمه کارآفرین همه برنامه ریزی ها و ظرفیت سازی ها حول این هدف تعریف شده است که همواره در کنار مشتری باشیم و آنان را پشتیبانی کنیم.
سعی براین است تا حد امکان در مواردی که که حضور فیزیکی مشتریان ضرورت نداشته باشد از طریق ابزارهای غیرحضوری به ارائه خدمات پرداخته شود تا سطح رضایت مشتریان را همواره ارتقاء ببخشیم. این شرکت در حال حاضر برای توسعه خدمات تحت زیر ساخت های الکترونیکی برنامه ریزی بلند مدت دارد و رسیدگی به پرونده خسارت مشتریان ظرف مدت 20 روز را هدف گذاری کرده است.
لازم به ذکر است که در ماه گذشته شرکت بیمه کارافرین یک فقره خسارت یک میلیارد تومانی و همچنین یک فقره دیگر خسارت پانصد میلیون تومانی هر دو در قالب پوشش امراض خاص، برای تحقق خطر سکته قلبی پرداخت کرده که طبق نظر تعدادی از کارگزاران حرفه ای همکار با شرکت، این اتفاق در صنعت بیمه نادر و رویکرد جدید محسوب می گردد .
فدائی، مدیر فنی در بیمه های زندگی در پایان افزود: سود مشارکت بیمه کارافرین در سال 1399 برای اولین بار معادل 31 درصد محقق شده است، امیدواریم این روند رو به رشد در بازده سرمایه گذاری ها را کماکان در سال های آتی هم شاهد باشیم .