رئیس شعبه گرگان شرکت بیمه رازی، ادامه داد: تاکید مدیریت عامل شرکت بر امضا قراردادهای بزرگ تاثیر قابل توجهی در عملکرد شعب داشت و روح جدیدی به شعب و نمایندگی های شبکه فروش منتقل کرد.

او خاطرنشان کرد: ابلاغ پنج چرخش استراتژیک و افزایش سرمایه شرکت در رشد و حرکت شعب و نمایندگی ها تاثیر بسزایی داشته است.

پورهادی ادامه داد: شعبه گرگان در شش ماهه نخست سالجاری به 194 درصد بودجه تدوین شده خود دست پیدا کرده که نسبت به مدت مشابه رشد 236 درصدی را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال هدف بر آن است تا با نگاه به قراردادهای بزرگ به بازارهای جدید ورود کرده و بسته های بیمه ای به زیرمجموعه های طرف قرارداد عرضه کنیم که در این زمینه نگاه ویژه ای به بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری، مسئولیت، آتش سوزی، باربری و مهندسی وجود دارد.

رئیس شعبه گرگان خاطرنشان کرد: بیمه عمر و سرمایه گذاری در استان گلستان به عنوان یکی از بیمه های ضعیف شناخته می شود از این رو با رصد دقیق بازار برای شش ماهه دوم سالجاری برنامه دقیق و مدونی در راستای کسب سهم قابل توجه از این بیمه نامه را طراحی و اجرا شده است.

پورهادی گفت: در زمینه بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری در شش ماهه نخست سال گذشته 760 میلیون تومان حق بیمه به ثبت رسید که این میزان در مدت مشابه سالجاری به 2 میلیارد تومان افزایش یافته است و برنامه ریزی بر آن است تا این رقم به 5 میلیارد تومان افزایش یابد.

او افزود: در بیمه های مهندسی نیز میزان فروش این بیمه نامه در شش ماهه نخست سال گذشته تنها 41 میلیون تومان بوده که در مدت مشابه سالجاری حجم فروش به 563 میلیون تومان افزایش یافته و 490 درصد تحقق هدف را به همراه داشته است.

رئیس شعبه گرگان در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه در راستای استراتژی نماینده محوری چه اقدامی صورت گرفته است، بیان کرد: در راستای تحقق این مهم در هر ماه دو جلسه آموزشی به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود تا نمایندگان برای حضور همه جانبه در بازار آمادگی داشته باشند. از سرفصل های این دوره ها می توان به بازاریابی بیمه عمر و سرمایه گذاری اشاره کرد که خروجی بسیار مناسبی به همراه داشته است.

پورهادی افزود: با نظارت و همراهی ستاد اختیارات بیشتری در زمینه صدور مجوزها به نمایندگانی که عملکرد قابل توجهی داشته اند، اعطا شده است و این در حالی است که جلسات دو سویه با نمایندگان به صورت عمومی و خصوصی برای تبادل نظر و رفع مشکلات برگزار می شود.

او در انتها آغاز به کار مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی، را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: مرکز ارتباط 24 ساعته شرکت بیمه رازی، حجم تماس با شعب را کاهش داده و به لحظه توانایی پاسخ به سوال افراد را دارد که این موضوع عامل تقویت ارتباط با برند رازی از سوی مشتریان و همراهان شده است.