به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، نعیمی در نشست صمیمی با مسئولان شعب حوزه مازندران، نحوه پرداخت به مشتریان دارای سپرده تا سقف 200 میلیون تومان بر مبنای اطلاعیههای صادر شده توسط موسسه را جویا شد و چگونگی رفع و رجوع مشکلات سپرده گذاران دارای سپرده بالاتر از 200 میلیون تومان و پرداخت مبلغ فوق به این گروه از سپرده گذاران در استان مازندران را نیز پیگیری کرد.
همچنین مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین ضمن اشاره به فرآیند ادغام تعاونیهای منحله (تعاونی های اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، عام کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا مشهد، بدر توس و پیوند)، چگونگی اخذ خط اعتباری از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نقدینگی در پاسخگویی سریع به سپردهگذاران و مشتریان، برای حاضران در جلسه تشریح کرد.
علی نعیمی، مدیر عامل کاسپین با توضیح اقدامات و پیگیریهای مجدانه اعضای هیات مدیره در نشستهای مستمر با مسئولان بانک مرکزی و افزایش منابع خط اعتباری در راستای پاسخگویی بهتر و سریعتر به سپردهگذاران، چشم انداز امیدبخشی را از فعالیتهای موسسه اعتباری کاسپین برای مسئولان شعب حوزه مازندران ترسیم کرد.
نعیمی، در پایان نشست صمیمی مسئولان شعب حوزه مازندران، ضمن پاسخگویی به سئوالات تک تک حاضران راجع به مشکلات و نارساییهای موجود گفت: حل مشکلات همه سپردهگذاران تعاونیهای منحله و مشتریان موسسه اعتباری کاسپین را تا آخرین نفر پیگیری خواهیم کرد.
گفتنی است عیسی بابایی، مدیر حوزه مازندران موسسه نیز پیش از سخنان مدیر عامل کاسپین، ضمن خیرمقدم به مدیر عامل، بابت حضور و بازدید ازشعب این استان، از مدیریت راهبردی نعیمی در زمینه برقراری آرامش در موسسه و آغاز فعالیتهای عادی آن، تقدیر و تشکر کرد.