به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، در راستای خدمت رسانی و ارزش آفرینی هر چه بیش تر برای مشتریان عزیز، بانک آینده در مسیر گام برداشتن به سوی بانکداری دیجیتال و ایجاد تحول در عرصه بانکداری الکترونیکی امن، نسل سوم پنل مشتریان و شعب پیشخوان مجازی را عرضه کرد.
بر این اساس، علاوه بر امکان ثبت درخواست های آنلاین و آفلاین برای کاربر، امکان مشاهده جزییات حساب ها و تراکنش ها، جزییات دقیق تیکت های ثبت شده و گزارش آخرین وضعیت آن ها، مانده حساب و ویجت های راهنمایی کاربر در نسل جدید فراهم شده است.
سامانه پیشخوان مجازی، بر پایه فناوری های نوین، به نحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیت های یک شعبه مجازی را برای کاربران به همراه دارد.
هم چنین، در پیشخوان نسل سه با هدف بهبود تجربه مشتریان، امکان سفارشی سازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.