شرکت بیمه پاسارگاد در راستای موضوع فعالیت خود در انجام امور بیمه ای و نیز به منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، در سال جاری اقدام به امکان سنجی عرضه بیمه نامه تکمیلی بازنشستگی به صورت گروهی نمود و مقدمات اجرای طرح را به لحاظ امکانات سیستمی و نرم افزاری ، امکان ارائه گزارش ها و برنامه های آموزش شبکه فروش فراهم آورده است.
این شرکت با صدور بیش از 7 میلیون و 785 هزار فقره بیمه نامه عمر و تأمین آتیه و دستیابی به 24 درصد سهم بازار بیمه های زندگی در پایان سال 1400 و کسب رتبه اول در بازار، توانست با طراحی و اجرای نرم افزار اختصاصی و جامع، منطبق با مقررات مصوب شورای عالی بیمه و با رعایت صحت و دقت در محاسبات ، عملیات اجرایی (صدور، وصول، کارمزد، اتکایی و…) همراه با طراحی ، تربیت و تجهیز سازمان فروش تخصصی برای عرضه بیمه های زندگی با تأکید بر آموزش، بازاریابی، مدیریت، کنترل و نظارت مطلوب ( با حضور 41 هزار و 443 نماینده تخصصی فروش بیمه عمر و مدیریت بهینه منابع قابل سرمایه گذاری حاصل از فروش بیمه های زندگی) نسبت به رونمایی و اجرای طرح بیمه عمر و تأمین آتیه تکمیلی بازنشستگی اقدام نماید.
همچنین دستیابی به تولید حق بیمه در انواع رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی با تأکید بر طراحی و عرضه محصولات جدید بیمهای و ورود به بازارهای نوین؛ ایجاد تنوع بیشتر در سبد سرمایه گذاری به منظور سرمایه گذاری در بخش های مختلف برای دستیابی به بازدهی مناسب جهت ایفای تعهدات آتی؛ استفاده از ظرفیت نقدینگی و قدرت سپرده گذاری شرکت در خصوص همکاری با بانک ها؛ امکان استفاده از ظرفیت گسترده شبکه فروش عمر در توسعه فروش بیمه های آتش سوزی؛ ایجاد تنوع در عرضه بیمه های عمر و تأمین آتیه؛ بهسازی سیستم بیمه های عمر و تأمین آتیه؛ ایجاد باشگاه مشتریان بیمه گزاران عمر بیمه پاسارگاد و استفاده از ظرفیت آن ها؛ پیاده سازی سیستم مدیریت دانش و جاری سازی آن در شرکت؛ ایجاد بخش امنیت در لایه های سخت افزاری؛ توسعه شبکه فروش توام با بازآموزی در عرضه محصول جدید مجتمع های مسکونی با پوشش های مناسب؛ طراحی و توسعه بیمه جامع مجتمع های مسکونی؛ توسعه بیمه های مسئولیت حرفه ای شامل: نمایندگان بیمه، ارزیابان خسارت بیمه و سردفتران و … ؛ طرح استفاده از ظرفیت موجود (تحریم نبودن شرکت) به منظور سهم گیری از دیگر شرکت های بیمه تحریمی در بیمه باربری وارداتی؛ توسعه طرح استفاده از کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه ای دارای پروانه از بیمه مرکزی ج.ا.ایران به منظور حصول اطمینان بیمه گزاران در امر ارزیابی خسارت توسط کارشناسان بی طرف؛ بسترسازی و فراهم نمودن امکان نظرسنجی الکترونیکی از مشتریان در خصوص ارزیابی کیفیت خدمات؛ راه اندازی وب سرویس خدمات آنلاین در سایت شرکت؛ طرح ثبت و پرداخت الکترونیکی اعطای وام بیمه عمر و تأمین آتیه؛ ایجاد سیستم ثبت خسارت بیمه های عمر و تأمین آتیه در نرم افزار عمر و تأمین آتیه شرکت به منظور تجمیع عملیات مربوط به بیمه های عمر و تأمین آتیه در یک سیستم یکپارچه؛ انجام اصلاحات لازم در سیستم ها و گزارش ها به جهت شفاف سازی بیشتر برای بیمه گزار و سهولت انجام کار را می توان از جمله اقدامات اجرایی شرکت بیمه پاسارگاد در راستای اهداف بلندمدت برشمرد.
شرکت بیمه پاسارگاد با اتکاء به دانش و تجربه پیشکسوتان ، استفاده از ظرفیت همکاران جوان و شوق و خلاقیت اعضای توانمند شبکه فروش خود توانسته زمینه ساز افتخاراتی در صنعت بیمه باشد که نوید بخش ایجاد تغییر برای همه افراد جامعه و استفاده کنندگان از خدمات بیمه است.