پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 580574 تاریخ : 1400/02/27-14:59:42
,2,
پیام تبریک مدیر عامل بانک مسکن

پیام تبریک مدیر عامل بانک مسکن

دکتر محمود شایان طی پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این حوزه، تبریک گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در پیام دکتر شایان آمده است:

به طور حتم یکی از مهم ترین الزامات برای توسعه فرهنگی و اجتماعی یک جامعه را می توان داشتن حوزه روابط عمومی و ارتباطات قوی و خستگی ناپذیر عنوان کرد. حوزه ای که نقش بی بدیلی در توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی را برعهده دارد.

دکتر شایان اظهار داشت:27 اردیبهشت ماه فرصتی مغتنم برای بیان صرفا یک خسته نباشید و خدا قوت به تمامی فعالان این حوزه حساس، اثرگذار و پر استرس است. حوزه ای که با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی و ابزارهای اطلاع رسانی و رسانه ای گسترده امروزی بیش از پیش به آن نیاز داریم.

وی در خصوص جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات گفت: در دورانی که اطلاع رسانی در همه ی عرصه ها پیشتاز شده است اهمیت روابط عمومی نیز دوچندان شده، به گونه ای که موفقیت سازمان ها، ادارات و شرکت ها و … دوامشان در عرصه ها و فعالیت­های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته است و نوع کار روابط عمومی و مسئولیت هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شده است تا حرفه روابط عمومی، از مشاغل پراسترس در دنیا شناخته شود زیرا مدیران روابط عمومی ها افراد متخصص در بازرسی آسیب ها بوده و نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.

مدیر عامل بانک مسکن در ادامه افزود: روابط عمومی ها باید نقاط قوت دستگاه و سازمان متبوع خود را به بهترین نحو بیان کنند و همه بخش های یک روابط عمومی قوی و دارای قابلیت و توانایی، نقشی مهم و به هم پیوسته در جامعه را مد نظر دارند. در روابط عمومی بخش های اطلاع رسانی، انتشارات، افکارسنجی، ارتباط با مشتریان و مخاطبان و ... همچون بال هایی هستند که در کنار هم یک مجموعه ارتباطی را به اوج می رسانند و در کنار آن سازمان را سربلند می کنند.

دکتر شایان در پایان گفت: در سال های اخیر شاهد نقش روابط عمومی در تصمیم گیری های کلان مدیریتی و استراتژیک سازمانها هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی برای فعالیت های علمی ، حرفه ای و الکترونیکی بسیار قوی به شمار می رود و همانطور که محرز است با پیگیری ها و تلاش مجدانه دست اندرکاران روابط عمومی و جامعه در ایران ، جایگاه ویژه ای به این عرصه داده شده است. این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و هم? تلاش گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران