پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 671062 تاریخ : 1402/10/21-15:52:16
,1,
پلتفرم «سیپات» بانک سینا از به روزترین الگوریتم های صنعت بانکداری تبعیت می کند

در کمیته فنی انتخاب محصول برتر سال نمایشگاه تراکنش مطرح شد:

پلتفرم «سیپات» بانک سینا از به روزترین الگوریتم های صنعت بانکداری تبعیت می کند

در نشست کمیته فنی انتخاب محصول برتر سال نمایشگاه تراکنش ایران تأیید شد که در طراحی پلتفرم «سیپات» از به روزترین الگوریتم های صنعت بانکداری تبعیت شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مهدی باستان، در کمیته فنی انتخاب محصول برتر سال 1402 نهمین نمایشگاه تراکنش ایران که با هدف بررسی ابعاد فنی و کارکردی محصولات حاضر در این جشنواره تشکیل شد، به تبیین قابلیت‎ های پلتفرم سیپات بانک سینا پرداخته شد.

در این نشست، مهدی باستان، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار بانک سینا ضمن تبیین جنبه های هوشمندی و نوآوری و کارکردهای فنی و کسب و کاری پلتفرم سیپات، به تشریح رویکرد بانک در زمینه توجه به مسئولیت اجتماعی بانک پرداخت.

وی گفت: پلتفرم سیپات یکی از محصولات فناورانه سرزمین هوشمند سینا است که به عنوان سامانه حامی هوشمند ویژه ارائه خدمات بانکداری اجتماعی به گروه های مشتریان معرفی شده از سوی سازمان های حمایتی است. پیش از این، اعطای وام های حمایتی و اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار مانند مناطق هدف بنیاد علوی که از سوی بانک سینا پرداخت می شد، با دشواری های زیادی برای مشتریان همراه بوده است.

معاون برنامه ریزی کسب و کار بانک سینا در پاسخ به ابهامات کمیته فنی انتخاب محصول برتر سال 1402 در رابطه با فراگیری مالی این پلتفرم تصریح کرد: در سامانه سیپات، این امکان فراهم شده است که اطلاعات جامعه مخاطب بنیاد علوی به صورت سیستمی و مکانیزه بر روی این سامانه ثبت شده و سپس متقاضیان بنا بر انتخاب خود، برای دریافت تسهیلات به کانال غیرحضوری از طریق پلتفرم سیبانک و در شرایط خاص به کانال حضوری بانک هدایت شوند.

شهرام نادری، مدیر امور بانکداری اجتماعی بانک سینا نیز در این نشست در تشریح روش حضوری ارائه خدمات در این پلتفرم گفت: به منظور ارائه خدمات به متقاضیان دریافت تسهیلات به روش حضوری، نسبت به ارائه خدمات بانکداری پرتابل در محل متقاضیان، ارسال شعب سیار یا هدایت مشتری به سمت نزدیک ترین شعبه اقدام خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد پلتفرم سیپات در سایر نهادهای حمایتی کشور نیز با مشارکت بانک سینا به کار گرفته شود.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، هیئت داوران، مدال جشنواره محصول برتر سال 1402 از میان 21 محصول ارائه شده، به پلتفرم سیپات بانک سینا اعطا کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران