به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، کارشناسان مرکز امداد مشتریان بانک صادرات ایران ( صدای سپهر)، طی 10 ماه منتهی به پایان دی ماه 96، ضمن پاسخگویی به بیش از 437 هزار تماس تلفنی انجام شده (شماره 09602)، با پیگیری کامل سوالات و موارد مطرح شده از سوی مشتریان، تلاش بی وقفه ای در جهت به نتیجه رساندن نظرات، پیشنهادات و موارد مذکور، داشته اند.
بنا براین گزارش، نظرات و مشکلات مشتریان از این طریق به مدیران و مسئولان بانک گزارش شده و نتیجه آن با پیگیری کامل به مشتری ابلاغ می شود.
علاوه براین، مشتریان بانک طی تماس با این سامانه (صدای سپهر)، از راهنمایی کارشناسان در خصوص نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، همبانک، تلفنبانک، پایانه های فروش، دستگاه خودپرداز، درگاه های خرید اینترنتی، دریافت تسهیلات، انواع سپرده ها، واریز یارانه و مسدودی کارت، پیگیری شارژ های ناموفق تلفن همراه، صورتحساب اینترنتی و... بهره برده اند.
شایان ذکر است، بانک صادرات ایران با بیش از 72 میلیون کارت بانکی صادره ( شامل انواع کارت )، قریب به 3 هزار شعبه و باجه مستقل داخل کشور و بالغ بر 45 میلیون مشتری سهم بزرگی در ارائه خدمات بانکی به مردم کشور دارد.
نظرهای ارسالی
سلمی | 20:15- 1398/08/25
ی پیشنهاد دارم براتون
لطفا همه اطلاعات تماس بانکی و بیمه ایی درون ی باکس قرار دهید که داخل سرچ گوگل بیاد تا ما هی اشتباه زنگ نزنیم
با تشکر