/2021/6/14000401125343.jpg
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛
پست محور خدمات تجارت الکترونیک است
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در حال حاضر پست به عنوان محور خدمات تجارت الکترونیک و توزیع خریدهای آنلاین قرار گرفته است، گفت:"توسعه خدمات و ارتقای کیفیت نیازمند نوآوری و همکاری با شرکت های استارتاپی است، به همین دلیل شرکت ملی پست راه اندازی مرکز نوآوری پست را با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت فناوری ریاست جمهوری در دست اجرا دارد."
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر گفت: "شرکت ملی پست همکاری با شرکت های استارتاپی را برای افزایش نوآوری و بهبود خدمات پستی کلید زده و در همین راستا مرکز نوآوری پست را با همکاری وزارت ارتباطات و معاونت فناوری ریاست جمهوری راه اندازی می کند."
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه ساخت تجهیزات پستی با همکاری شرکت های ایرانی می تواند با آخرین فناوری های روز انجام شود، افزود: "در شرایط کنونی اقتصادی، شرکت های ایرانی باید در راستای بومی سازی و تقویت تولید داخلی گام بردارند، از این رو شرکت های دانش بنیان می توانند با همکاری شرکت ملی پست پس از تایید، در مسیر تامین تجهیزات پستی اقدام و شرکت ملی پست هم از آنها حمایت خواهد کرد."
وی با اشاره به همکاری شرکت های استارتاپی در زمینه ارائه خدمات پستی، تصریح کرد: "در سال های اخیر در نتیجه شیوع ویروس کرونا و توسعه تجارت الکترونیک تقاضا برای خدمات پستی افزایش یافته است، از این رو شرکت های استارتاپی می توانند با نوآوری و خلاقیت در زمینه توسعه خدمات فعالیت کنند."
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر اینکه تا کنون شرکت ملی پست بیش از شصت تفاهمنامه با مراکز مختلف از جمله پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و ... امضا کرده است، گفت: "این شرکت با راه اندازی سکوی تجارت الکترونیک پست، همکاری خود را با استارتاپ ها توسعه داده و شرکت ها براساس نیازهای مختلف در بخش های پلتفرم ستاپ با ما همکاری خواهند داشت."