به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، احمدزاده ضمن تشریح نقش آراستگی و کیفیت در برندینگ پست، افزود: ارایه پکیج نامه رسانی و موتور سیکلت در همین راستا انجام شده است و با خروج از حالت سنتی، سفارش گیری از طریق سیستم رهیاب نامه رسان به صورت الکترونیکی انجام شده و لباس و لوازم نامه رسانی باکیفیت بالا و یکسان برای تمامی شبکه تهیه شده است.
وی با اشاره به هدف هوشمند سازی پست، تصریح کرد: ما توانستیم هوشمندسازی را به بخش توزیع برسانیم که این موضوع نقش موثری در تسهیل کار موزعین داشته است. همچنین با دادن M POSEبه موزعین در هفته پست امسال، کار پرداخت الکترونیکی هم انجام خواهد شد.
معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت ملی پست اصل کار پست را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: در مقابل مسئولان شرکت نیز بهبود وضعیت معیشت کارکنان را از اولویت های خود می دانند؛ در همین راستا پرداخت میان ماهی به صورت پرداخت های مناسبتی و سبد رفاهی، افزایش پوشش بیمه ای، بیمه مسئولیت و بیمه آتش سوزی منازل کارکنان امسال دنبال شده است.
وی پرداخت وام های یکصد و دویست میلیون ریالی با درصدهای پایین،ارایه کارت های اعتباری خرید کارکنان، تخصیص هزینه های ورزشی و کارت باشگاه پیام و افزایش تعداد مامورسراها را از دیگر اقدامات در جهت افزایش رفاهیات و تسهیلات برای کارکنان اعلام نمود.
احمدزاده در ادامه از بررسی افزایش برخی پرداختی ها اعم از افزایش 25 درصدی بدی آب و هوا و مشمولیت سختی کار برای موزعین خبر داد.
حموله مدیرکل پست استان خوزستان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت درآمد، جذب اعتبارات، وضعیت نیروی انسانی و اجرای پروژه های عمرانی پست استان خوزستان ارایه کرد و با اشاره به اهمیت مرکز مکانیزه در عملیات پستی استان خوزستان و جذب اعتبارات استانی در این پروژه، خواستار حمایت مسئولان ارشد شرکت از اتمام پروژه در زمان مقرر شد.
در پایان این جلسه معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت ملی پست با اهدای لوح سپاس از تعدادی از موزعین اداره کل پست استان خوزستان تقدیر به عمل آورد.