پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 683102 تاریخ : 1403/04/11-18:22:40
,2,
پست بانک ایران رتبه سوم را در دهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی کشور کسب کرد

پست بانک ایران رتبه سوم را در دهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی کشور کسب کرد

پست بانک ایران در دهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی در بین 162 دستگاه مشمول ارزیابی، رتبه سوم کشور را کسب کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس گزارش دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات کشور انجام شده است، پست بانک ایران در دهمین ارزیابی مستمر کیفیت وب گاه ها و خدمات الکترونیکی از آذرماه لغایت اسفند ماه سال 1402، در بین 162 دستگاه اجرایی دارای شناسنامه خدمات مصوب سازمان ادارای و استخدامی کشور، با 10 خدمت و کسب 93.84 امتیاز کیفی رتبه سوم کشور را بدست آورد.

در این دوره از ازریابی، پست بانک ایران در بخش های دولت شفاف و مشارکتی 100 امتیاز و در دو بخش، دولت کاربر محور و دولت یکپارچه به ترتیب 99 و 80.47 امتیاز را کسب کرده است.
براساس این گزارش، پست بانک ایران در ارزیابی پیشین این دبیرخانه، رتبه ششم را کسب کرده بود و در این دوره با سه پله ارتقا به جایگاه سوم کشور در بخش کیفیت خدمات الکترونیکی دست یافته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران