/2019/6/13980312164058.jpg
مدیرامور حسابرسی و بازرسی:
پستبانکایران عملکرد مثبتی در پاسخگوئی به نامههای مردمی داشته است
تندرو با اشاره به وظیفه پاسخگوئی بازرسان مقیم استانی به نامههای سفرهای استانی رئیس جمهور و همچنین درخواستها، شکایات و انتقادات هموطنان در سامانه سامد اظهارداشت: خوشبختانه در راستای انجام این مهم وضعیت پاسخگوئی به نامه های مردمی در سامانه مذکور و همچنین نامه های مرتبط با سفرهای استانی از سوی بازرسان این بانک درسطح کشور در وضعیت مطلوبی می باشد و پست بانک در این راستا با 88 درصد پاسخوئی عملکرد مثبتی دارد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، قاسم تندرو مدیر امور حسابرسی و بازرسی پست بانک ایران در ادامه اعلام داشت: براساس آمار تجمیعی توسط ادارهکل بازرسی، رسیدگی، پاسخگوئی به شکایات و ارزیابی عملکرد، این بانک در ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری از تعداد 789 نامه واصله به مدیریت های شعب در سطح کشور تعداد 700 نامه را بهصورت کامل پاسخ داده شده که درصد پاسخگوئی این بانک بیش از 88درصد می باشد. البته پاسخ به نامه های دیگر نیز به دلایلی همچون تکمیل پرونده از سوی مشتریان در مرحله بررسی و پاسخگوئی است.
تندرو تأکید کرد: در همین راستا سعید ملازاده بازرس پست بانک استان آذربایجانغربی درراستای انجام صحیح و موثر پاسخگویی به نامه های مردمی در سامانه سامد مورد تقدیر مدیریت بازرسی و امور حقوقی استانداری استان قرار گرفته است.