پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 622496 تاریخ : 1401/10/18-14:30:26
,10027,
پروانه فعالیت شرکت بیمه هوشمند فردا

از سوی بیمه مرکزی صادر شد؛

پروانه فعالیت شرکت بیمه هوشمند فردا

براساس "قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی" و "قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری" و نظر به تایید شورای عالی بیمه و تصویب مجمع عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجوز فعالیت شرکت بیمه هوشمند فردا صادر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مجوز فعالیت این شرکت، پس از طی فرآیندهای مرتبط برای اخذ پروانه صادر شده و شرکت بیمه هوشمند فردا از تاریخ صدور پروانه، مجاز به انجام عملیات بیمه ای در تمام رشته های بیمه ای خواهد بود.

بر اساس این گزارش، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی طی نامه ای جداگانه صدور مجوز فعالیت این شرکت را تبریک گفت و افزود: اینک که به لطف خداوند متعال و تلاش مستمر دست اندرکاران، پروانه فعالیت آن شرکت صادر شده، ضمن تبریک به مدیرعامل(محمود امرالهی) و اعضای هیئت مدیره، مدیران، کارکنان و سهامداران شرکت سهامی بیمه هوشمند فردا انتظار می رود تمام مسئولین آن شرکت، تلاش و دقت خود را در رعایت قوانین و مقررات مربوطه به کار گیرند.
دکتر بنیادی در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز حسب وظایف قانونی خود بر عملکرد آن شرکت در چارچوب قوانین و مقررات مربوط نظارت خواهد نمود.
وی همچنین در این نامه انتظارات نهاد ناظر از شرکت هوشمند فردا را به شرح ذیل اعلام کرد:
از شرکت بیمه هوشمند فردا انتظار می رود تا با توسعه محصولات فناورانه مورد نیاز، خدمات بیمه ای را بصورت کاملاً دیجیتال و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی های روز و هوشمند از قبیل هوش مصنوعی و نرم افزار اختصاصی هسته بیمه گری روزآمد به بیمه گذاران محترم ارایه نماید و به تبع آن، به نتایج زیر دست یابد:
1. افزایش پوشش بیمه ای در مناطق کمتر توسعه یافته با توسعه ابزارهای بیمه گری هوشمند
2. نظارت برخط و هوشمند بر زنجیره فرآیندهای شرکت
3. پیشگیری و مدیریت تقلبات و خطاهای احتمالی انسانی
4.افزایش رضایتمندی بیمه گذاران از طریق افزایش دقت و سرعت در رسیدگی به درخواست های صدور، اعلام و پرداخت خسارت عادلانه بصورت برخط
5.ارایه گزارشات ریسک سنجی برخط از جزییات موثر در پارامترهای رشته های بیمه ای با استفاده از داشبورد های مدیریتی هوش تجاری
6.همکاری برای رشد و توسعه سریعتر محصولات و ابزارهای نوین بیمه ای و ایجاد هم افزایی همگرا در زیست بوم نوآوری صنعت بیمه کشور



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران