به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، بدنبال وقوع آتش سوزی، کارشناسان شرکت سهامی بیمه ایران در راستای اجرای سیاست های کلان شرکت مبنی بر تکریم بیمه گزاران و مشتریان ارزنده شرکت، نسبت به برآورد و ارزیابی خسارت وارده اقدام نموده و پس از تکمیل پرونده، ضمن دعوت از بیمه گزار، چک خسارت به مبلغ 44/771/000/000 ریال را در حضور جمالی نژاد، سرپرست شعب استان تهران و معاونین وی، به زیان دیده تقدیم نمودند.
بر اساس این گزارش، جمالی نژاد در این جلسه با اشاره به ضرورت تسریع در روند رسیدگی و پرداخت خسارت اظهار داشت: یکی از ایرادهای وارده بر صنعت بیمه که مورد گلایه برخی از بیمه گزاران خرد وکلان بوده موضوع کندی فرآیند پرداخت خسارت می باشد که خوشبختانه در حال حاضر با ارائه خدمات نوین بیمه ای از سوی بیمه ایران و استفاده از بسترهای الکترونیکی و فن آوری های نوین، فرآیند پاسخگوئی به موقع بعنوان یکی از الزامات اساسی و مهم بیمه ایران، بهبود یافته است.
وی در ادامه افزود: مزیت رقابتی بیمه ایران، برخورداری از توانمندی مالی بسیار خوب در جبران و پرداخت خسارت زیاندیدگان است و امیدوارم بیمه گزاران با خرید بیمه نامه مناسب، بتوانند از حداکثر تعهدات و پوشش های بیمه ای برخوردار باشند.
درادامه فرامرزی فرد، سرپرست شعبه بازار، یکی از اصلی ترین اهداف شرکت و به تبع آن شعبه بازار را بررسی و پرداخت به موقع خسارت به بیمه گزاران و مشتریان در چهارچوب قوانین و مقررات عنوان نمود و افزود : ارائه خدمات هرچه بهتر به بیمه گزاران وفادار که چندین سال بیمه نامه خود را نزد شرکت بیمه ایران حفظ و تمدید نموده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
بیمه گزار نیز، ضمن ابراز رضایت از 23 سال تجربه استفاده از خدمات بیمه ای شعبه بازار و آرامش حاصل از پوشش های بیمه ای خریداری شده، بر ادامه همکاری هرچه بیشترخود با شرکت سهامی بیمه ایران تاکید و اعلام نمود: با توجه به اقدامات ارزشمند بیمه ایران درتکریم مشتریان، نسبت به معرفی خدمات این شرکت نزد همکاران و هم صنفان خود ، برای جذب بیمه گزاران جدید، تلاش خواهم نمود.