وی با اشاره به اینکه یکی از استراتژی های اصلی در بیمه نوین توانمندسازی شبکه فروش و نیز تمرکز بر خرده فروشی است، افزود: بخش زیادی از پرتفوی بیمه نوین مدیون زحمات شبکه فروش بوده و طبق سیاست های کلان شرکت درصد بیشتری از این پرتفوی بر مبنای خرده فروشی است. بر مبنای عملکرد مربوط به 10 ماهه ابتدای سال جاری بیمه نوین و مقایسه آن با آخرین آمار منتشر شده بیمه مرکزی رشد پرتفوی شبکه فروش بیمه نوین طی سال جاری از میانگین صنعت بیمه نیز بالاتر است. این آمار نشان از رشد پرتفوی کلی 61 درصدی شبکه فروش بیمه نوین طی 10 ماهه ابتدایی سال جاری، بدون در نظر گرفتن پرتفوی بیمه گذاران بزرگ، نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
حمیدرضا صفری درباره مهم ترین دلایل رشد فعالیت شبکه فروش بیمه نوین در سال جاری اظهار کرد: مشاوره های صحیح، ارتباط مناسب و بلند مدت نمایندگان شرکت بیمه نوین با بیمه گذاران که منجر به حفظ درصد بالایی از آنان طی سال جاری شده است، در کنار ارائه خدمات با کیفیت در حوزه پرداخت خسارت از مهمترین دلایل رشد مناسب فعالیت شبکه فروش بیمه نوین طی سال جاری است.
وی همچنین از رشد حدود 50 درصدی بیمه های مسئولیت، رشد بیش از 50 درصدی بیمه های آتش سوزی، رشد 76 درصدی بیمه های باربری، رشد 35 درصدی بیمه های مهندسی و رشد 39 درصدی بیمه های بدنه اتومبیل و رشد بیش از 70 درصدی بیمه های درمان گروهی طی 10 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.