در این رویداد زندی گفت: توجه بیمه رازی به خصوص روابط عمومی این شرکت به بحث نماینده و شعبه محوری بسیار ارزشمند است زیرا نمایندگان و شبکه فروش نقش بسیاری در توسعه صنعت و فرهنگ بیمه در کشور دارند.
او با تاکید بر اینکه شبکه فروش زحمات بسیار زیادی می کشند، افزود: با توجه به ظرفیت و امکانات نمایندگان و شبکه فروش، شرکت های صنعت بیمه و نمایندگان شبکه فروش باید در زمینه ترویج فرهنگ بیمه و آشنایی هرچه بیشتر جامعه با بیمه قدم بردارند.
مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی با اشاره به اینکه در صنعت بیمه بیش از 90 هزار نمایندگی وجود دارد، خاطرنشان کرد: نمایندگان با تکیه بر رویه واحد می توانند اقدامات فرهنگی بسیار زیادی را در سطح شهر و استان خود انجام دهند و از هر نمایندگی باید به عنوان یک نمایشگاه دستاوردهای شرکت های بیمه که در معرض دید افراد جامعه است، استفاده شود.
زندی همچنین در رابطه با برگزاری بیست و هشتیمن همایش بیمه و توسعه به مناسبت روز بیمه (13 آذر)، گفت: در همایش سالجاری مباحث مدنظر برای سال آینده تشریح و به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.
او یادآور شد: در کنار برگزاری همایش سالجاری، پنل های تخصصی و فنی با توجه به شرایط خاص کشور با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.
مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی یادآور شد: همایش سالجاری به صورت کامل و برخط از طریق درگاه های اینترنتی بیمه مرکزی، سندیکا و شرکت های صنعت بیمه پخش خواهد شد.
زندی در انتها از زحمات روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در راستای تاکید بر نماینده محوری و فرهنگ سازی بیمه در جامعه تقدیر کرد.
همچنین در این برنامه زنده، با حضور مصطفی زندی- مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی قرعه کشی چالش اینستاگرامی نمایندگان برگزار شد و از 13 فرد برتر و 13 نفر از افرادی که نام آن ها در قرعه کشی مشخص شد، با اهدای هدایایی تقدیر شد.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به جناب آقای مصطفی زندی اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه های پاسخگویی» از ابتدای سال 1400 توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده اند.