معاون اعتباری بانک ملی ایران در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی با تشریح مسائل مطرح شده از سوی مشتریان و کارکنان بانک گفت:این گفت و گوها نقش موثری در شکل گیری ارتباط بهینه میان مشتریان و مدیران بانک دارد و باعث بهبود رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک می شود.
وی افزود:روابط عمومی بانک توانسته است با ایجاد امکان ارتباط بی واسطه از طریق تماس تلفنی با مشتریان،شرایطی را فراهم کند تا مدیران نیز به ارزیابی عملکرد زیر مجموعه خود در سطح جامعه بپردازند و قطعا شناخت حاصل از مشکلات و دغدغه های موجود،در تصمیم گیری های کلان،موثر است.
پیروزی تاکید کرد:این تماس های تلفنی فرصت لازم را فراهم آورده است تا بدنه کارکنان بانک از سراسر کشور بتوانند با مدیران بانک به گفت و گو بپردازند و دغدغه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.قطعا با جمع بندی این نکات و ارائه این نقطه نظرات به مدیریت عامل بانک،شاهد چشم انداز بهتری در اجرای روندهای جاری بانک خواهیم بود.