پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 8863 تاریخ : 1392/04/09-12:43:47
,2,
پاسخگویی به بیش از 18 هزار تماس توسط واحد ارتباط مردمی بانک ملی

پاسخگویی به بیش از 18 هزار تماس توسط واحد ارتباط مردمی بانک ملی

در خرداد ماه سال جاری به 18 هزار و 195 تماس تلفنی با صرف 476 ساعت وقت توسط کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران پاسخ داده شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, بر این اساس به طور متوسط هر کارشناس به یک هزار و 300 سوال مشتریان پاسخ داده و برای پاسخ به هر تماس به طور میانگین یک دقیقه و 34 ثانیه زمان صرف شده است. همچنین از کل تماس‌های دریافتی به ترتیب 11 هزار تماس با 45/60 درصد در مورد خدمات نوین بانکی، 5 هزار و 110 تماس با 08/28 درصد در زمینه خدمات بانکی، یک هزار و 625 تماس با 94/8 درصد در مورد بانک ملی ایران و 460 تماس با 53/2 درصد در خصوص موضوعات متفرقه بوده است.

گفتنی است در خرداد ماه امسال 62/20 درصد از تماس‌ها با فراوانی 3 هزار و 752 مورد درخصوص سامانه بانکداری اینترنتی (سبا) بوده و پس از آن، موضوعات مسدود نمودن کارت، خدمات کارت، خرید شارژ و همراه بانک بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تماس 64140 -021 دارای 60 خط تلفن است و اطلاع‌رسانی و پاسخگویی درخصوص خدمات و طرح‌های نوین بانک ملی ایران به مشتریان را بر عهده دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 102
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران