پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9411 تاریخ : 1392/05/20-12:38:33
,2,
پاسخگویی به بیش از 16 هزار تماس در یک ماه

توسط واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران

پاسخگویی به بیش از 16 هزار تماس در یک ماه

:در تیر ماه سال جاری کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با صرف 465 ساعت وقت به 16 هزار و 784 تماس تلفنی مشتریان پاسخ دادند. .

 

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از کل تماس‌ها دریافتی به ترتیب 10 هزار و 446 تماس با 24/62 درصد در مورد خدمات نوین ‌بانکی، 4 هزار و 553 تماس با 13/27 درصد در زمینه خدمات بانکداری، یک هزار و 388 تماس با 27/8 درصد در مورد بانک ملی ایران و 397 تماس با 37/2 درصد درخصوص موضوعات متفرقه بوده است.

 لازم به ذکر است در بین کل تماس‌های دریافتی بیشترین فراوانی متعلق به سامانه بانکداری اینترنتی (سبا) با 52/19 درصد بوده و پس از آن، موضوعات سامانه رعد ملی، ساپتا و خرید شارژ بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص داده است.

واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با استفاده از کارشناسان متخصص و 60 خط تلفن با شماره تماس 64140-021، وظیفه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی درخصوص موضوعات مختلف بانکی به مشتریان را بر عهده دارد.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 130
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران