به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت با طرح تحصیل بدون آسیب مسئولیت خود را در اهمیت به دارایی های ارزشمند (بچه ها) انجام داده است و برای مخاطب باورپذیری و اعتماد، نسبت به برند ایجاد کرده است..
به همین دلیل برند بیمه معلم در راستای کمپین های قبلی خود و سوار بر موج فعلی میتواند مخاطبان را به کمپین جدیدی با محوریت "اهمیت و آسیب های نادیده گرفته شدن بچه ها" از بعد روانی و اجتماعی دعوت کند.
معرفی فیلم درساژ
ایده درساژ با دست گذاشتن بر حس نادیده گرفته شدن نوجوانان و ایجاد همدلی و به رسمیت شناخته شدن آنان بنا شده است.
قصد داریم تا مخاطب را نسبت به موانعی که حس میکند دیگران سر راهش گذاشته اند حساس کنیم و انگیزه برای کنار گذاشتن این موانع در عرصه اجتماعی برایشان بسازیم.
فیلم درساژ جایزه های داخلی و بین المللی را دارا میباشد.
این کمپین پیام های متفاوتی برای مخاطب صادر خواهد کرد :
به آنها که نادیده میشوند / به آنها که نادیده می گیرند