به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر محمدحسین حمزه پوری نایب رئیس هیأت مدیره در
اولین همایش منطقه ای بازاریابی پست بانک ناحیه جنوب کشور در شیراز با بیان مطب فوق گفت: پست بانک ایران بانک فوق العاده ای است و با وجود 16 هزار شبکه ارتباطی انسانی در سطح شعب و همچنین دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی در شرقی ترین و غربی ترین نقطه کشور می تواند بیش از دهها میلیون مشتری را جذب کرده و شبکه قوی ایجاد کند.
وی افزود: بایستی بانک ایران و بهترین بانک کشور باشیم و برای رسیدن به این مهم باید نیازهای مشتریان را شناسائی کرده و بهترین کسب و کار را ایجاد کنیم.
حمزه پوری با تأکید بر یادگیری مستمر و انتقال آن به دیگر افراد سازمان تصریح کرد: یادگیری موجب بالارفتن دانش و آگاهی افراد و همچنین درآمدزائی و سودآوری بیشتر آنان شده و در نهایت موجب موفقیت بیشتر سازمان می شود.
نایب رئیس هیأت مدیره عنوان کرد: خدمات زیادی در پست بانک ایران طراحی و عملیاتی شده و بسیار مهم است که همه کارکنان و کارگزاران در معرفی این خدمات و سایر مزیت های بانک به مردم فعال باشیم.
وی خاطرنشان ساخت: کسب شهرت و اعتماد و اطمینان توسط یک سازمان در بین مردم به واسطه ارائه خدمات خوب موجب می شود تا همه به سمت سازمان مذکور هدایت شده و خدمات آن را انتخاب می کنند.
حمزه پوری اضافه کرد: شناخت از خود و عموم جامعه موجب می شود هم خودمان را به خوبی به دیگران معرفی کرده و هم آنان را بشناسیم تا بتوانیم همه را مشتری خود کنیم.
نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران با اشاره به اهمیت درک مشتری و احترام وی عنوان کرد: طبق تحقیقات انجام شده قیمت بالای خدمات بانکی 30 درصد، نارضایتی مشتریان 30 درصد و نادیده گرفتن آنان نیز 40 درصد در روی آوردن مشتریان یک بانک به سایر بانک ها مؤثر می باشد.
وی در پایان گفت: شعب و دفاتر پست بانک ایران بهترین بستر برای تبلیغات خدمات این بانک هستند و کارکنان و کارگزاران مستقر در آن نیز نقش بسیار مهم و مؤثری در جذب مشتریان و رضایت آنان دارند.