/2018/4/13970114140512.jpg
مدیرعامل بانک کشاورزی در آیین آغاز سال جدید:
هویت و بزرگی بانک ما در کیفیت خدمات آن نهفته است
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز سه شنبه 14 فروردین در مراسم آغاز سال جدید با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» و عنوان منتخب برای سال 1397 در این بانک مشتمل بر خدمات بهتر، تسهیلات بیشتر، تولید پایدار کشاورزی ، اعلام کرد که در ذیل این شعار، بهبود سطح و کیفیت خدمات و تکریم صمیمانه مشتری را دنبال می کنیم.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ خدارحمی با بیان این مطلب افزود: همه ما موظفیم برای تبعیت از مقام ولایت و مصلحت اقتصاد کشور، علاوه بر مصرف کالای ایرانی، در هر جایگاهی که قرار داریم برای بهبود کیفیت خدمات و محصولات تلاش کنیم.
وی در ادامه ضمن تشریح شاخص های مورد نظر برای بهبود خدمت رسانی در بانک ، تاکید کرد: هویت و بزرگی بانک ما در کیفیت خدماتش نهفته است و مردم، بانک کشاورزی را با این ویژگی می شناسند.
خدارحمی افزود: خوشبختانه سال گذشته موارد زیادی برای مباهات در عملکرد داشته ایم که موجب رضایت مردم و مسئولان بوده و بیانگر توان و ظرفیت بالای بانک برای رشد و شکوفایی است.
وی تصریح کرد: سربلندی ما در گرو کیفیت خدمات، تکریم مشتری و رضایت هم وطنان است.
بر اساس این گزارش، آیین آغاز سال جدید در بانک کشاورزی با عنوان « سلام نوروز، عطر گل یاس و مولود کعبه» و با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات، کارکنان ساختمان مرکزی و شماری از بازنشستگان این بانک برگزار شد . پیش از سخنرانی مدیرعامل بانک، محمد نقی ذوقی رئیس کانون بازنشستگان بانک و دکتر ناصر مهدوی مشاور فرهنگی مدیرعامل نیز به ایراد سخنرانی پرداختند . اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بخشی از این مراسم را تشکیل می داد.