پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636312 تاریخ : 1402/03/02-21:37:12
,10027,
هم افزایی شبکه های ارتباطی و ابزارهای رسانه ای بیمه از راهبردهای جدی نهادناظر است

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در آیین اختتامه جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بی

هم افزایی شبکه های ارتباطی و ابزارهای رسانه ای بیمه از راهبردهای جدی نهادناظر است

ماموریت هماهنگی در رفتار رسانه ای و هم افزایی در بخش فرهنگسازی با حفظ استقلال روابط عمومی های ارکان و شرکت های بیمه با جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مصطفی رئوفی که در آیین اختتامیه نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: رقابت بسیار فشرده و نزدیک بوده وشاخص های داوری و قضاوت در خصوص عملکرد روابط عمومی ها طبق نظر صاحب نظران علوم ارتباطات تدوین شده و منتخب نشدن برخی مجموعه ها به مفهوم کم کاری یا ضعف آنان نبوده و نیست و صرفا بر اساس مستندات ارایه شده تصمیم گیری شده است.

بر اساس این گزارش، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با قدردانی از همراهی حداکثری شرکت های بیمه در جشنواره یادشده به رشد کمی و کیفی آثار ارسالی اشاره کرده و اظهار داشت: راهبرد کلی نهادناظر صنعت بیمه در دولت سیزدهم با محوریت شفافیت طراحی شده و روابط عمومی ها هم در همین مسیر به حرکت خود ادامه می دهند.
وی دو عنصر پویایی و مردم داری را از مختصات اصلی روابط عمومی های صنعت بیمه دانست و گفت: رضایت مخاطبان و مشتریان صنعت بیمه با استحکام پایه های اعتماد همگانی و اطمینان عمومی، ارتباط معناداری دارد.
مصطفی رئوفی با تشریح ظرفیت های صنعت بیمه در حوزه های گوناگون اقتصادی و اجتماعی، ایجاد فضای رقابتی بین روابط عمومی شرکت های بیمه را زمینه ساز تحول ارتباطی عنوان کرد و افزود: هدف مجموعه های مختلف ارکان صنعت و شرکت های بیمه، تعمیم فرهنگ و معرفی قابلیت ها، خدمات و محصولات این صنعت است اما روش های آن تنوع بسیاری دارد.
مدیرکل روابط عمومی نهادناظر صنعت بیمه، در پایان از توجه ویژه رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران ارکان و مدیر عاملان شرکت های بیمه ای به دلیل نگاه توسعه محور به مجموعه های روابط عمومی قدردانی کرد و از همکاران خود خواست تا بیش از پیش در راستای تعامل با ذینفعان کوشا باشند.
شایان ذکر است که مراسم یادشده با تقدیر از برگزیدگان و سخنرانی و ارائه رهنمودهای مقام عالی بیمه مرکزی به کار خود پایان داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران