به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمد اباذریان با بیان این که تحول دیجیتال در شرایط فعلی به بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد جامعه تبدیل شده است، افزود: در همین راستا شرکت بیمه سامان همگام با توسعه و تحولات حاکم بر صنعت بیمه و برای تسهیل گری در ارائه خدمات به مشتریان، اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» را طراحی و راه اندازی کرد.
وی افزود: درحال حاضر بیمه گذاران شرکت بیمه سامان می توانند برای ارزیابی خسارت های مالی بیمه نامه های اتومبیل خود تا سقف 20 میلیون تومان از طریق اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» اقدام کنند.
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان با اشاره به این که اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بدون نیاز به اعزام کارشناس ارزیاب خسارت یا مراجعه به مراکز خسارت، به صورت برخط و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اعلام و ثبت پرونده خسارت خود اقدام کنند، افزود: این اپلیکیشن با افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده خسارت، ضمن رعایت مقررات و انضباط مالی، بستر ارائه خدمات و پاسخگویی مطلوبی را برای بیمه گذاران فراهم ساخته است.
اباذریان اظهار کرد: شرکت بیمه سامان تا کنون بیش از سه هزار پرونده خسارت مالی آنلاین بیمه نامه های اتومبیل را از طریق اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» رسیدگی کرده است.