پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377614 تاریخ : 1397/07/07-13:58:11
,17,
همکاری های پست و گمرک نقش موثری در افزایش رضایتمندی مشتریان در سطح جهانی دارد

مهندس نعمتی:

همکاری های پست و گمرک نقش موثری در افزایش رضایتمندی مشتریان در سطح جهانی دارد

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در کارگاه بین المللی معرفی سیستم اظهار نامه الکترونیکی گمرک (CDS)گفت: توسعه همکاری های دو جانبه پست و گمرک نقش بسزایی در بهبود ارایه خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان در سطح جهان دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی روز شنبه در مراسم آغاز به کار این کارگاه آموزشی که با همکاری شرکت ملی پست، گمرک، دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و اتحادیه پستی جهانی و با حضور نمایندگان پست کشورهای آسیا و اقیانوسیه در هتل فردوسی برگزار شد، افزود: هدف ما از حضور در این همایش بهره مندی از تکنولوژی ها و ایده های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات است.

وی با اشاره به اینکه اگرچه استفاده از فناورهای نوین پست نامه را با چالش مواجه کرده است، اظهار داشت: از دیگر سو ایجاد دسترسی عمومی به بازارهای جهانی، نقش بسزایی در توسعه امانات و بسته های تجارت الکترونیک ایفا کرده است.

معاون وزیر از سیستم اظهار نامه گمرکی به عنوان تجربه ای جدید و کارآمد در فرایندهای پستی و گمرگی در جریان ارتباطی پست یاد کرد و افزود: این سیستم با ویژگی بارزی که دارد می تواند تسریع کننده و تسهیل کننده عملیات ترخیص مرسولات پستی باشد.

مهندس نعمتی گفت: اتحادیه پستی جهانی و سازمان جهانی گمرک بر مبنای مفاد کنوانسیون کیوتو، بهره مندی از این سیستم را به عنوان یک اقدام مثبت در راستای بهینه سازی جریان ارسال و تحویل مرسولات بین المللی به کشورهای عضو توصیه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه شرط اصلی توانایی، توسعه و پیشرفت؛ اتکا به دانش است و این دوره آموزشی نقش بی بدیلی در ارتقا دانش همکاران پست و گمرک دارد، اظهار امیدواری کرد: با استقرار این سیستم در دفاتر گمرکی، شاهد تحول در حوزه ارسال مراسلات به مقاصد خارج از کشور باشیم.

مدیرعامل در پایان از همکاری های اتحادیه پستی جهانی و مدیران و مسئولان دانشکده پست و مخابرات به عنوان هاب آموزشی در منطقه غرب آسیا در حوزه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل برگزاری این کارگاه آموزشی و ایجاد فرصت آشنایی با ملل و تقویت سطح تعاملات و هم اندیشی به منظور بهبود خدمات رسانی تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است دوره بین المللی معرفی سیستم اظهار نامه الکترونیکی گمرک CDS (پلت فرم نرم افزاری است که با هدف ایجاد تسهیلات و سرعت بخشیدن به فرآیند مرسولات گمرکی در مبادی مبادله مرسوله) از امروز شنبه به مدت سه روز با حضور نمایندگان پست کشورهای آسیا و اقیانوسیه و کارکنان گمرک ایران در هتل فردوسی در حال برگزاری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران