پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 20997 تاریخ : 1393/01/20-07:27:00
,1,2,16,17,
همواره باید درخدمات بانکی نوآوری ایجاد کرد

رئیس‌هیأت مدیره پست بانک ایران:

همواره باید درخدمات بانکی نوآوری ایجاد کرد

مهندس حسن‌زاده‌ رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران از واحدهای ستادی مستقر در ساختمان‌های عرفان و امور ‌بین الملل در تهران بازدید و رهنمودهای لازم را به آنان ارائه کرد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در این بازدید با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کارکنان در طی سال 92 و تبریک سال نو اظهار داشت: همواره باید در خدمات بانکی و سبد خدمات مشتریان، نوآوری ایجاد کرد تا آنان با بهره‌مندی از خدمات جدید الکترونیکی احساس آرامش و تعلق بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت نظارت در امور اجرائی و افزایش دانش جمعی مجموعه تصریح کرد: کارشناسان و متخصصان هریک از واحدها از جمله امور فناوری اطلاعات بایستی اطلاعات و دانش خود را به روز کرده تا علاوه بر رشد کیفی مطالعات خود بتوانند بیش از پیش به اعتلای پست بانک ایران کمک کنند.
حسن‌زاده عنوان کرد: افزایش اعتماد مشتریان و اعتمادسازی بیشتر در بازار رقابت بسیار مهم بوده و در همین راستا لازم است بسترهای خدمات نوین به نحوی دقیق مورد کنترل قرار گرفته و از افزایش ضریب امنیت بسترهای الکترونیکی نیز غافل نشد.
رئیس هیأت مدیره با تأکید بر ایجاد و راه‌اندازی شرکت فناوری اطلاعات(PSP) پست بانک ایران و صدور خدمات آن به خارج از کشور خاطرنشان ساخت: با ایجاد این شرکت می توان علاوه بر تأمین نیازهای داخلی بانک و سایر بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری داخل کشور به بازارهای بین‌المللی نیز وارد شد و نیازهای آنان را برآورده ساخت.
وی درپایان با اشاره به اهمیت هزینه‌های مؤثر برای سودآوری و افزایش بهره‌وری بیان داشت: دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی امید پست بانک ایران است و باید توجه جدی به این دفاتر داشته و بیش از پیش آنان را حمایت و پشتیبانی کرد.
غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات و تلاش کارکنان در سال گذشته گفت: تلاش‌ها و اقدامات بسیارخوبی در بخش‌های مختلف بانک به‌ویژه در فناوری اطلاعات انجام شده که طبقه‌بندی پرونده‌های مطالبات معوق جهت تسهیل گزارش‌گیری از مهمترین آن می باشد.
وی افزود: تجهیز تمامی شعب به صدور آنی پست بانک کارت و تجهیز دفاترخدمات بانکی درجای جای کشور به تجهیزات بانکداری الکترونیکی نظیر دستگاه‌های کارتخوان(POS) و پایانه‌شعب(PinPad) و ارائه خدمات متنوع بانکی به دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب، بیانگر ظرفیت‌ها و توانائی این بانک در بازار رقابتی است که مرهون تلاش‌های مجموعه مدیران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات است.
صباغی تصریح کرد: روز به روز خدمات الکترونیکی پست بانک ایران به برکت وجود کارشناسان و متخصصین IT توسعه و گسترش می یابد.
همچنین در این بازدید اسماعیل عسگری مدیر امور فناوری اطلاعات، داود کریمی مدیرامور بین‌الملل و رؤسا و کارشناسان ادارات کل ستادی مستقر در این ساختمان‌ها گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوطه را ارائه کردند.
گفتنی است: پیش از این مهندس حس‌زاده و دکتر صباغی در سال گذشته از دیگر واحدهای ستادی بانک بازدید و از نزدیک درجریان برنامه‌ها و فعالیت‌های آنان قرار گرفته بودند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران