به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، ناصر مرادی مدیر کل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبیننت در حاشیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران نقطه تمایز مبیننت با سایر شرکتها را همراهی، اختصاصی سازی و پشتیبانی با SLA بالا در خدمات سازمانی دانست و گفت: برپایه استانداردهای دنیا eTOM و ITIL توانستیم سرویسها و فرآیندها در این خصوص اختصاصی سازی کنیم و نتیجه آن را در میزان رضایت مشتریان داشته باشیم.
وی افزود: همراهی در کنار واحد انفورماتیک سازمانها بودن شعار سازمانی مبیننت است، که خدمات IT محور و ICT محور را بتوانیم برایشان بگونه مطلبی ارائه دهیم و همواره سازمانها ما را در کنار خودشان در خدمات ارتباطی ببینند.
مرادی در رابطه با هدف مبیننت از شرکت در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران اظهار کرد: مبیننت در حوزه سیستمها و سازمانهای فینتک، خدمات مالی و اعتباری کشور همواره حضور داشته و هفت الی هشت سال در این حوزه سابقه داشته و بطور مستمر با شرکتها، سازمانها و بانکهای بزرگ در حال خدمات رسانی است. از این رو، مبیننت با ارائه راهکارهای نوین سازمانی در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران شرکت کرده است.
مدیر کل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبیننت در پایان گفت: به واسطه ارتباطات و همکاری استراتژیکی که همراه اول با مبیننت ایجاد کرده، بواسطه گستردگی سبد محصولات راهکارهای سازمانی مبیننت، محصولات سازمانی مبیننت به سراسر کشور نفوذ کرده است و از آن خدمات موبایل و سیم کارتها و شبکه گسترده همراه اول ایجاد کرده و قدرت و نفوذ مبیننت را در خدمات سازمانی دوچندان کرده است.
چند رسانه ای