به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین با اعلام خبر راه اندازی هفتمین خزانه ی بانک در ارومیه اعلام کرد: ایجاد بستر های لازم جهت دریافت به موقع خدمات و تحقق رضایتمندی مشتریان یک اصل بدیهی است و در همین راستا هفتمین خزانه ی بانک در ساختمان این مدیریت راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد با راه اندازی این واحد، پول رسانی به شعب و خودپردازها و تأمین نقدینگی آن ها با سرعت بیشتر و کیفیت مطلوبتری انجام خواهد شد.
بر پایه ی این گزارش، مدیریت شعب بانک قوامین در آذربایجان غربی با 27 شعبه و 40 خودپرداز سالنی و دیواری و نیز با در اختیار داشتن درگاه های الکترونیکی بانکداری از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک و تلفن بانک، تأمین کننده ی خدمات مالی مورد نیاز مشتریان خود در استان آذربایجان غربی است چنان که بر اساس گزارش کمیسیون بانک های استان این بانک توانسته است به لحاظ تخصیص منابع در جایگاه چهارم در مقایسه با سایر بانک های استان قرار بگیرد.
عبدالمطلبی افزود: اینها همه بعد از لطف حضرت حق، حاصل تلاش همکاران پرتلاش شعب در سرتاسر استان می باشد.وابط عمومی بانک قوامین با اعلام خبر راه اندازی هفتمین خزانه ی بانک در ارومیه و به نقل از مدیریت شعب استان آذربایجان غربی اعلام کرد: ایجاد بستر های لازم جهت دریافت به موقع خدمات و تحقق رضایتمندی مشتریان یک اصل بدیهی است و در همین راستا هفتمین خزانه ی بانک در ساختمان این مدیریت راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد با راه اندازی این واحد، پول رسانی به شعب و خودپردازها و تأمین نقدینگی آن ها با سرعت بیشتر و کیفیت مطلوبتری انجام خواهد شد.
بر پایه ی این گزارش، مدیریت شعب بانک قوامین در آذربایجان غربی با 27 شعبه و 40 خودپرداز سالنی و دیواری و نیز با در اختیار داشتن درگاه های الکترونیکی بانکداری از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک و تلفن بانک، تأمین کننده ی خدمات مالی مورد نیاز مشتریان خود در استان آذربایجان غربی است چنان که بر اساس گزارش کمیسیون بانک های استان این بانک توانسته است به لحاظ تخصیص منابع در جایگاه چهارم در مقایسه با سایر بانک های استان قرار بگیرد.
عبدالمطلبی افزود: اینها همه بعد از لطف حضرت حق، حاصل تلاش همکاران پرتلاش شعب در سرتاسر استان می باشد.