به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار اکانت آفیسرهای شعبه مرکزی با بیان این که این شعبه، ویترین بانک است، گفت: هدف نهایی طرح بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و ما همه توان خود را برای اجرای درست طرح به کار می بندیم.
وی افزود: خوش اخلاقی و خوش برخوردی، باید سرلوحه رفتار همه کارکنان بانک باشد، اما در راس آنها اکانت آفیسرها هستند که باید همه تلاش خود را برای جلب رضایت حداکثری مشتریان داشته باشند.
هادی سالارخیلی رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران نیز در این نشست با اشاره به این که بانک آفیسر طرحی نوپا در بانک ملی ایران است، گفت: خوشبختانه در مدت کوتاهی که از اجرای طرح گذشته، رضایت مشتریان شعبه مرکزی از نحوه اجرای کار مطلوب بوده است.
وی افزود: یازده اکانت آفیسر این شعبه به حدود 12 هزار درخواست ارزی، ریالی و معاملاتی مشتریان پاسخ داده اند که در نوع خود بسیار قابل توجه است.
مهدی هدایتی رئیس شعبه مرکزی بانک ملی ایران نیز با اشاره به این که کارکنان این شعبه نهایت تلاش خود را برای اجرای درست این طرح انجام می دهند، گفت: اعتلای نام بانک و افزایش میزان رضایت مشتریان مورد توجه همه ماست.
در ادامه این نشست نیز اکانت آفیسرهای شعبه مرکزی، دیدگاه ها و مسائل خود را با مدیرعامل بانک در میان گذاشتند.