پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618149 تاریخ : 1401/05/04-09:39:39
,2,
هدفگذاری بانک توسعه تعاون برای پرداخت 285 هزار میلیارد ریال تسهیلات

هدفگذاری بانک توسعه تعاون برای پرداخت 285 هزار میلیارد ریال تسهیلات

سرپرست بانک توسعه تعاون با اعلام هدف 285 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری، از برنامه های ویژه بانک برای تجهیز منابع خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه با برخی مدیران ستادی و تعداد 9 نفر از مدیران استانی بانک اظهار داشت: مهمترین قاعده در فعالیت بانکی، مدیریت منابع و مصارف است و تمامی فعالیت ها و سرویس های بانکداری متکی به رعایت مدیریت این جریانهای مالی هستند.
وی افزود: کنترل نقدینگی و وصول بموقع مطالبات حائز اهمیت هستند و به مدیریت صحیح منابع و مصارف کمک می کنند.
سرپرست بانک توسعه تعاون با اشاره به هدفگذاری پرداخت 285 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال 1401 گفت: لازمه تحقق این هدف ، تجهیز منابع به میزان کافی می باشد تا تکالیف دولتی، تبصره ای و بانک مرکزی نیز اجرایی شود.
شیخ حسینی حاضرین در جلسه را سردمداران مساله تجهیز منابع در بانک دانست و گفت: بسیاری از سیاست ها و دستور العمل ها مطابق پیشنهاد واحدهای صف مورد بازبینی قرار گرفته و جاذبه های مورد نیاز برای مشتری فراهم شده است و مدیران استانی بزرگترین نقش را در اجرا بر عهده دارند.
وی خاطر نشان کرد: ضروری است مدیران استانی در جریان عملیات بانکی ارائه شده به مشتریان قرار داشته باشند و با آگاهی از نحوه ارائه خدمات به مشتریان، در رفع کمبودها و پوشش دهی نقاط ضعف و برجسته سازی نقاط قوت ، مداخلات لازم را صورت دهند.
وی گفت: نحوه فعالیت و جنس کار بانک توسعه تعاون کمی متمایز با بانک های قدیمی است و بانک های پر سابقه تر، با اتکا به برخی مشتریان سازمانی و سنواتی، دغدغه کمتری برای جذب و ماندگاری منابع دارند، ضمن آنکه فعالیت بانک های قدیمی تر در ابعاد بزرگتر موجب گردیده هر گونه ورود و خروج منابع، اثر زیادی بر کلیت منابع نداشته باشد.
شیخ حسینی با اشاره به اهمیت نحوه بازاریابی روسای شعب و واحدهای اجرایی گفت: همزمان با مذاکرات و معرفی خدمات، معمولا در خصوص نیازهای اعتباری و تسهیلاتی مشتری پیشنهادهایی ارائه می گردد که با توجه به حجم انبوه بازاریابی و مشتری مداری در سطح سراسر کشور، جریانی از نیاز اعتباری و تمایل برای مصرف منابع به وجود می آید، که چنانچه رشد منابع تناسبی با این تقاضای مصرفی نداشته باشد، مدیریت جریان منابع و مصارف دشوار می شود.
وی خاطر نشان کرد: در تنظیم سیاست ها و اعطای ابزار به مدیران استانی و روسای شعب تلاش شده است جاذبه های کافی برای جذب مشتریان و تجهیز منابع فراهم آید.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: مدیران استانی این ابزار را در اختیار دارند که بخش مهمی از پرداخت حقوق کارکنان را نیز مطابق عملکرد و بهره وری شعب و کارکنان مدیریت نمایند تا ابزارها و مولفه های انگیزشی برای کارکنان ساعی تر وجود داشته باشد.
شیخ حسینی با بیان اهمیت خدمات ارزی برای جذب بسیاری از واحدهای تولیدی گفت: برنامه های توسعه خدمات ارزی به زودی در بانک اجرایی می گردد و مشتریانی که نیازهای ارزی دارند، با اطمینان بیشتر جذب بانک می شوند.
در این نشست محمد ذوالفقاری معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی، سعید معادی معاون مدیر عامل در امور بازاریابی و استانها، حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری، احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب، هادی بخت یار رییس اداره کل نظارت و هماهنگی استانها و شعب، مصطفی منتظری رییس اداره کل مدیریت ریسک، حمید بختیاری معاون اداره کل هوش تجاری و طراحی محصول به بیان اقدمات و تدابیر ستاد پرداختند و عالی محمودی، کافی زاده، حسانی زاده، اسدی، احمدی، کرمی، غیاثی مدیران استانهای اصفهان، کرمان، فارس، مازندران، خوزستان، البرز و صادقی رییس شعبه مستقل مرکزی نیز مطالب مهمی درباره نیازها و خواسته های مشتریان و نحوه ارائه خدمات ارائه دادند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران