این پلتفرم دیجیتال که در چهار نسخه وب، اندروید، ios و pwa راه اندازی شده است، انواع خدمات بانکی و غیربانکی مورد نیاز مشتریان را پوشش می دهد که از جمله آن می توان به افتتاح غیرحضوری حساب در کمتر از 10 دقیقه (هم برای مشتریان بانک و هم برای افرادی که مشتری بانک نیستند)، تبدیل آنلاین حساب به حساب وکالتی برای ورود و انجام معامله در بورس کالا، ثبت و صدور چک های صیادی، بهره مندی از خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک به شکل متمرکز، انجام خدمات کارت به کارت و ... اشاره کرد. همچنین کارتابل حقوقی برای استفاده شرکت ها و مجموعه های حقوقی از جمله ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم است.
رونمایی از پلتفرم دیجیتال «های بانک» در چارچوب برنامه های کلان بانک کارآفرین برای تبدیل شدن به یک بانک کاملا هوشمند محقق شده است و دورنمای آن، تبدیل شدن به یک پلتفرم مالی جامع است.
در همین رابطه، پیشتر دکتر احمد بهاروندی، مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک، بر لزوم ارائه انواع خدمات بانکی به شکل دیجیتال و نوین به مشتریان تاکید کرد و گفت: «طبق برنامه ریزی های انجام شده، خدمات شرکت های زیرمجموعه گروه مالی کارآفرین نیز در این پلتفرم دیجیتال قابل ارائه است و امیدواریم به مرور شاهد پلتفرم مالی جامعی در این بستر باشیم.»
های بانک بر پایه دانش بومی متخصصان هلدینگ نگاه، بازوی فناوری اطلاعات بانک ساخته شده و در طراحی آن بر سادگی، سهولت در دسترسی و تسریع انجام امور بانکی تاکید شده است.
مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت Hibank.karafarinbank.ir یا فروشگاه های مجازی ایرانی، نسبت به دریافت و نصب این نرم افزار کاربردی و نوین اقدام و انواع خدمات بانکی مورد نیاز خود را به شکل کاملا غیرحضوری و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.
راهنمای جامع استفاده از «های بانک» در وب سایت مذکور منتشر شده و مرکز تماس بانک کارآفرین به شماره 02123350 نیز به شکل شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.