به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع رؤسای شعب منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد، با تأکید بر لزوم ایفای نقش شایسته کارکنان در بانک سینا به عنوان بانکی در تراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: خواستگاه اصلی تحولات در بانک، طرح راهبردی کسب وکار است که اجرای موفق این طرح، در گرو اراده و خواست همکاران بوده و در واقع، با تلاش و اراده کارکنان است که تحول و توسعه کسب وکار بانک سینا تحقق یافته و خطوط بانکداری توسعه می یابد.
وی با تبیین شاخص های عملکردی بانک در سال گذشته، چشم انداز بانک سینا را مثبت خواند و اذعان داشت: این بانک با نزدیک شدن به مرز 40 سالگی، به مرحله پختگی در عملکردها رسیده است و موفقیت های این بانک در ارزیابی های شبکه بانکی، بیانگر همین موضوع است.
فتحعلی با اشاره به رضایت خاطر مشتریان از رفتار و برخورد کارکنان بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، افزود: بانک دارای نیروهای مستعد و تلاشگر در همه مناطق است و از نظر فرهنگ سازمانی و تکریم مشتری، بسیار مطلوب عمل کرده است.
وی با تأکید بر سرعت گیری حرکت در مسیر تحول دیجیتال، ابراز امیدواری کرد بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته انتظار می رود در پایان سال 1404 ، ظرفیت کلیه شعب به بانکداری شرکتی تعلق یابد و سایر خدمات از طریق بانکداری دیجیتال ارائه شود.
وی ادامه داد: رسیدن به نقطه مطلوب در بانکداری دیجیتال در گرو استفاده از ایده های خلاق در این زمینه است و بانک سینا در صدد است با بهره گیری از ایده های نو و مؤثر استارت آپ ها و فین تک ها در این عرصه فعال تر عمل کند تا شاهد ارائه خدمات بانکی بهتر و مطلوب تر و افزایش سهم بازار بانک در این بخش باشیم.