به گزارش بانک و صنعت، حجت الله مهدیان طی جلسه ای که به منظور بررسی مسائل توسعه ای استان هرمزگان در محل ساختمان میرداماد بانک برگزار شد خاطرنشان کرد: خدمات یانک توسعه تعاون موجب ایجاد ارزش افزوده و ایجاد اشتغال در صنایع دریایی، حمل و نقل، کشاورزی، گردشگری، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی شده و تلاش شده بسته های خدماتی موثری به بخشهای اقتصادی مهیا گردد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون به تفاهمات و قراردادهای متنوع بانک با دستگاه های اجرایی دولتی و شرکت های تعاونی و خصوصی در استان هرمزگان اشاره داشت و گفت: تاکنون در مواردی که واحدهای اجرایی بانک با واحدهای اقتصادی وارد مذاکره شدند و باب خدمت جدید به مشتریان گشوده شد، ستاد بانک نیز با پشتیانی کامل، به تحکیم ارتباط بانک با مشتریان حقیقی و حقوقی کمک شایانی نمود.
وی با اشاره به این که بالاترین سطح تفویض اختیار از سوی ستاد به استانها در بانک توسعه تعاون وجود دارد اعلام داشت: واحدهای بانک توسعه تعاون در مناطق جغرافیایی استان هرمزگان حضور دارند و طرح های مهم ملی و برنامه های اعتباری مهمی در این استان به اجرا در می آید.
مهدیان خاطر نشان کرد: وجود مناطق آزاد قشم و کیش، پایانه های مهم حمل و نقل باربری و مسافری دریایی موجب شده استان در موقعیت ویژه راهبردی واقع گردیده و مشاغل و کسب و کارهای متعددی در استان حضور داشته باشد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: سند سیاست های اعتباری بانک توسعه تعاون راهکارهای مناسبی برای ارائه خدمات اعتباری به استان پیش بینی کرده و همچنین محصولات تخصصی بانک نیز مکانیزم های ویژه ای برای تجهیز منابع و ارائه انواع خدمات اعتبار اسنادی، تسهیلات توسعه ای و صدور ضمانت نامه فراهم نموده است.
وی تصریح نمود: بانک توسعه تعاون در راستای تکمیل خدمات توسعه ای در پی ارتقای سطح سرمایه انسانی به لحاظ کمی و کیفی بوده است و راهبری موثر نیروها و بهره مندی از ظرفیت های موجود را دنبال نموده است.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه به همکاری بانک با واحدهای بزرگ دریایی، پتروشیمی و انرژی کشور اشاره نمود و گفت: همکاران بانک در استان با فراهم سازی امکانات مورد نیاز خدمات درخور و شایسته ای به واحدهای بزرگ ارائه داده اند.
در این جلسه سعید معادی معاون بازاریابی و استان ها، حسن شریفی معاون عملیات بانکی، احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار نقطه نظرات تخصصی در مورد مسائل توسعه ای استان را مطرح نمودند و عنایت خدا کرم پور مدیر شعب استان هرمزگان، جهانبخش رشیدی معاون اعتباری و حقوقی مدیریت شعب استان هرمزگان و شیروان پاسدار رئیس شعبه کیش نیز توضیحات کاملی در خصوص عملکرد کنونی و برنامه های بهبود ارائه دادند.