پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400274 تاریخ : 1397/08/05-17:19:46
,17,11,
نظرسنجی مکانیزه از مسافران، درایستگاه راه آهن تهران

نظارت بر بهبود عملکرد بانصب 20 دستگاه آغاز شد؛

نظرسنجی مکانیزه از مسافران، درایستگاه راه آهن تهران

20 دستگاه مکانیزه نظرسنجی در ایستگاه‌ راه‌آهن تهران نصب شد تا مسافران ابزاری برای انتقال دیدگاه های خود و نشان دادن ایرادها و اشکالات واحدهاداشته باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی نژاد مدیرکل راه آهن تهران با اعلام این خبرگفت : هدف اصلی نصب این دستگاه‌ها نظارت و ارزیابی بر واحد های اجرایی، بهبود عملکردها و رضایت مندی مسافرین از ارائه خدمات در ایستگاه راه آهن تهران است.

وی افزود: با نصب 20 دستگاه مکانیزه نظرسنجی با هدف اصلی استفاده از نتایج، بهبود عملکردها است و ارزیابی ابزار و فرآیندی برای نشان دادن ایرادها و اشکالات واحدها و تجلیل از برگزیده ها، راهکاری برای تشویق دیگر واحدهای ارائه خدمات در ایستگاه های مسافری است.

عابدین هادی نژاد در رابطه با سامانه الکترونیکی نظرسنجی‌ها گفت: یکی از برنامه های اصلی، الکترونیکی کردن خدمات اجرایی به منظور افزایش سرعت، کیفیت و رضایتمندی مردم است، از این رو به عنوان محور ویژه و جداگانه در ارزیابی ها مدنظر قرار دارد.

وی ادامه داد: نظر مسافران به عنوان کسانی که از واحدهای اجرایی خدمات رسانی در ایستگاه راه آهن تهران استفاده می کنند می‌تواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای خدمات رسان را یاری کنند.

وی تاکیدکرد: با این اتفاق جدید، در واقع نیازها و کمبودهای ایستگاه راه آهن تهران، با تحقیق و نظرسنجی روشن خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران