به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، روابط عمومی شرکت ملی پست، سید میثم حسینیلر با اشاره به فعال شدن این نرم افزار در کافه بازار، افزود: با نصب پستخونه، دیگر نیازی به صرف زمان برای ثبت یک مرسوله پستی در مراکز پستی نیست، بلکه می توان هرگونه سفارش پستی را در این اپلیکیشن ثبت و با دریافت کدرهگیری موقت به نزدیکترین باجه پستی مراجعه و مرسوله را برای ارسال تحویل داد.
او تصریح کرد: طراحی میزخدمت در پستخونه، این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا بتوانند از سایر خدمات پستی مانند دریافت کدپستی ده رقمی، رهگیری مرسولات، ثبت و پیگیری شکایات، شرکت در نظرسنجی، اطلاع از نرخ نامه، دسترسی به بانک اطلاعات مشاغل و آدرس دفاتر پستی، نیز برخوردار شوند.
وی با اشاره به اجرای آزمایشی این اپلیکیشن همزمان با 17 مهر روز جهانی پست در شهر تهران، افزود: از امروز با قرار دادن پستخونه در کافه بازار، هموطنان سراسر کشور می توانند نسبت به نصب این اپلیکیشن و استفاده از خدمات آن اقدام کنند.
حسینی لر با تشریح نحوه دریافت و نصب اپلیکیشن پستخونه، گفت: شهروندان علاوه بر کافه بازار میتوانند با مراجعه به سامانه postkhoone.post.ir نیز نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنند.